ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

تصویر از طریق مقاله مرتبط

HODINKEE LogoLOG در ورود به سیستم

آخرین

بخش ها

فیلم های

برندها

عکسها

مگازین

فروشگاه



HODINKEE آرم

12

 

 

 

آخر هفته دهه 70 Paranoia ، علائم سرقت شده و دست زدن به فضا


معرفی The Fortis Flieger F-43 Bicompax



عقب نشینی یکشنبه در مقایسه با سه پادشاه جهان Chronograph



مجله ویژگی های SoHo Stories


تبلیغات


انتخاب سر دبیر


در عمق هر آنچه شما باید درباره Rolex Explorer بدانید Ref. 14270


ساعتهای صحبت با تاد لوین


نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master


آخر هفته دهه 70 Paranoia ، علائم سرقت شده و دست زدن به فضا

ما این هفته ضرب و شتم (ها) را شکست دادیم



HODINKEE

15 آگوست 2020

 

 

 


12

هر هفته ویراستاران ما یافته های مورد علاقه خود را از طریق اینترنت جمع می کنند و آنها را در اینجا به شما توصیه می کنند. اینها مقالاتی در مورد ساعتها نیست ، بلکه نمونه های برجسته ای از روزنامه نگاری و داستان پردازی است که مباحثی از مد و هنر گرفته تا فناوری و سفر را پوشش می دهد. بنابراین پیش بروید ، خودتان یک فنجان قهوه بریزید ، پای خود را بگذارید و مستقر شوید.


فضا

تصویر از طریق مقاله مرتبط


با دست و پا زدن آپولو-سایوز در فضا ، جنگ سرد کمی کوچک شد - مجله هوا و فضا


این داستانی است که علاقه مندان به Speedmaster به خوبی می دانند ، و حتی یک نسخه محدود به یاد می آورد که به مناسبت مسکو و واشنگتن در 17 ژوئیه سال 1975 چیزهایی را در فضا بدرقه کرد. بن در مورد آن در زمینه دیدار با ژنرال تام استافورد در المپیک روسیه نوشت. اما در اینجا یک شیرجه عمیق توسط مجله Air & Space به پروژه Apollo-Soyuz اضافه شده است که لایه های بیشتری به داستان و چشم انداز جالب از آناتولی آنتونوف ، سفیر فدراسیون روسیه در ایالات متحده اضافه می کند.


- کول پنینگتون ، سردبیر


Spotify

تصویر از طریق مقاله مرتبط


لیست پخش عامیانه - Spotify


با الهام از آخرین آلبوم Folklore از تیلور سویفت (وای ، فکر می کردم هرگز یک جمله را از این راه شروع نمی کنم) ، من یک لیست پخش گوش دادن توصیه شده برای این آخر هفته را گردآوری کردم. از دوره راحتی من - بیش از یک ساعت از آهنگ های الهام گرفته از مردمی و مجاور مردمی که بیشتر از اواخر دهه 60 و 70 لذت می برند لذت ببرید. این مجموعه در ابتدا شامل کمی کشور و قشر روانپزشکی است که در ابتدا فقط برای جابجایی خون حرکت می کند ، سپس در یک سطح صاف حرکت می کند تا یک هفته آشفته شما را آرام کند. در اینجا و آنجا نیز انجیل ، تصنیف و سنگ مخلوط شده است. این لیست پخش با الهام از مکالمه Slack که من با جیمز و کول داشتم ، در آنجا در مورد آخرین آلبوم T Swizzle صحبت کردیم و همین باعث شد دلم برای اینکه در کنار افراد باشم صحبت کنم و درباره چیزهای معمولی مثل موسیقی یا مدیریت چالش های روزمره صحبت کنم. به نوعی ، تمام آن احساسات و افکار در این انتخاب ها تعبیه شده اند. لذت بردن.


- دیوید اوجرو ، تهیه کننده فیلم


پوسترها

تصویر از طریق مقاله مرتبط


آنچه تریلرهای دهه 70 پارانوئید آلن جی. پاکولا می توانند در مورد سال 2020 به ما بیاموزند - Inside Hook


دهه 1970 فقط به عنوان یک دوره مهم برای فیلم ها به طور کلی نبود ، بلکه یک لحظه واقعی آبشار برای روانگردان بود. بدون شک محصولی از زمان ساخته شدن آنها است ، این فیلم ها امروزه به طرز شگفت انگیزی پیشگویی هستند. علاوه بر این ، سه فیلم برتر در این ژانر که از دهه گذشته بیرون می آیند Klute ، The Parallax View و همه مردان رئیس جمهور بودند. هریک از این فیلم ها توسط همان مرد کارگردانی شده بود - و مطمئناً یکی از کم تحریف ترین کارگردانان زمان خود یعنی آلن جی پاکولا. اکنون ، من تا حدودی تعصب آمیز هستم ، زیرا همه آقای رئیس جمهور ممکن است فیلم بسیار پرفروش من باشد - برخی از آنها با برخی از تماشای عالی ساعت ها ارتباط دارد. با این وجود ، این مقاله به بررسی هر یک از این فیلم ها می پردازد و نشان می دهد که چگونه آنها هنوز هم به زندگی ما نزدیک هستند ، تقریباً 50 سال بعد. اگر فرصتی برای دیدن آنها ندیده اید ، دیدن ماراتن را بسیار توصیه می کنم.


- دنی میلتون ، سردبیر


آستروس

تصویر از طریق مقاله مرتبط


بنابراین دقیقاً با اخترها چه می گذرد؟ - رینجر


بیس بال برگشته است ، و من نمی توانم حرفی بزنم که چه حسی دارد بعد از سال 2020 که به ما دست داده اند یک بعد از ظهر یکشنبه را روی مبل بگذاریم تا چای یخ زده و تماشای کلانشهرهای محبوب من در نیویورک را ببیند. اما یکی از بزرگترین داستانهای بیس بال ، رسوایی تقلب در Astros است که پیروزی سریال های جهانی 2017 آنها را از بین برد (اگر حتی می توانید آن را یک برد دیگر بدانید). این تنها داستان روی سطح است. به نظر می رسد Astros گرفتار مشکلات داخلی ، بازی ضعیف و همانطور که انتظار دارید ، عصبانیت هر تیم دیگری در بیس بال است. در اینجا ، رینجر حفر می کند و می فهمد که چگونه یکی از برنده ترین تیم های چند سال اخیر به طور غیر منتظره ای در کانون توجه قرار گرفت.


- استفان پولورینت ، مدیر تولیدات تحریریه


برو-گوس

تصویر از طریق مقاله مرتبط


چگونه Go-Go's Beat آنها را پیدا کرد: یک تاریخ شفاهی - Vogue


اگر قرار بود باندی را انتخاب کنید که کاملاً مترادف با مفهوم تابستان باشد ، می توانستید خیلی بدتر از Go-Go انجام دهید. اما ، آنچه شما ممکن است متوجه نشوید این است که آنها کمی تاریخ نیز دارند: اولین آلبوم آنها ، Beauty and the Beat ، تنها آلبومی است که توسط یک گروه راک همه خانم نوشته و اجرا شده است تا به شماره یک در گروه B برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد