ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

65 سال از رولکس است که اولین GMT-Master را راه اندازی می کند

HODINKEE LogoLOG در ورود به سیستم

آخرین

بخش ها

فیلم های

برندها

عکسها

مگازین

فروشگاه




معرفی The Fortis Flieger F-43 Bicompax



عقب نشینی یکشنبه در مقایسه با سه پادشاه جهان Chronograph



مجله ویژگی های SoHo Stories


نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master

باز کردن مشهورترین ساعت مسافرتی جهان.



JON BUES

31 مارس 2020

 

 

 


بازی

تبلیغات


انتخاب سر دبیر


در عمق هر آنچه شما باید درباره Rolex Explorer بدانید Ref. 14270


ساعتهای صحبت با تاد لوین


نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master


یکی از دستاوردهای تاجگذاری بشر در قرن گذشته تسلط بر پرواز بود. هنگامی که برادران رایت پرواز خود را به سمت نسیم ساحلی کیتی هاوک ، N.C. پرتاب کردند ، دری به روی امکاناتی که قبلاً فقط در افسانه ها یا رویا ها تصور می شده بود ، باز شد. اولین پرواز تجاری برنامه ریزی شده اندکی بیش از 100 سال پیش ، از سن پترزبورگ تا همسایه تمپا در فلوریدا صورت گرفت. و محبوبیت بعدی سفرهای هوایی تجاری در دهه 50 و 60s به غیرنظامیان این امکان را داد تا با سرعت بیشتر از هر نسل قبلی به مکانهایی بروند. اما اگرچه امکان رسیدن به قاره دیگر در ساعات صرفاً مطمئناً در حال تغییر بازی بود ، مشکلاتی را نیز ایجاد کرد ، به خصوص که مربوط به زمان نگه داشتن و تنظیم آن است.



داگلاس DC-8-32 N804PA از Pan American World Airways در فرودگاه آمستردام شیپول در سال 1967 (اعتبار: RuthAS / ویکی مدیا مشترک).


دیگر فقط زمان وجود نداشت. در عوض ، زمانی بود که یکی بود و زمان رفتن یکی. این نگرانی روزانه برای خلبانان تجاری بود که مناطق زمانی جهان را در صنعت نوپا حمل و نقل هوایی تجاری متلاشی می کردند. یکی از شرکتهای بزرگ آمریکایی قرن گذشته ، Pan American World Airways ، با یک برند ساعت سوئیسی به نام Rolex همکاری کرد تا ببیند آیا این می تواند یک ساعت مچی را برای گفتن زمان در مکانهای بیشتر از یک کشور ایجاد کند. این از این سبقت است که یکی از کلکسیونی ترین ، تاریخی و مهمترین ساعتهای ورزشی رولکس امروز به دست آمد: GMT-Master.


آلبومین شماره گیری GMT-Master Ref. 6542


استاد استاد GMT (گرینویچ) اولین بار 38 میلی متر قطر بزرگ با شماره گیری قابل خواندن برای Pan Am Pilots بود. اعتقاد بر این است که حداقل برخی از این ساعتهای مجهز به شماره گیری های غیر عادی سفید یا آلبینو هستند. این نام به روش های بیشتری از یک مناسب است. چنین نمونه هایی از 6542 واقعاً نهنگ سفید هستند. در سال 2015 ، HODINKEE این ساعت را در دفتر داشت و بن با آن دست به دست شد.


استاد GMT (GMT-Master) از صفحه‌ای خالی بیرون نیامده است. ما می توانیم ریشه های آن را به سایر ساعتهای اسپرت کلاسیک Rolex ردیابی کنیم ، شاید با شروع Rolex Zerographe مرجع 3346 حدود 1937 با یک حاشیه چرخان ، اما همچنان به مدلهای Submariner و Turn-O-Graph که رولکس در سال 1953 معرفی کرده است ، شروع شود. صفحه های آلومینیومی برای زمان دقایقی به پایان رسید و آنها به عنوان سکویی که رولکس برای توسعه اولین GMT-Master طراحی کرده بود ، خدمت می کردند. تا به امروز ، اگر شما به یک ساعت ساخته شده برای ردیابی زمان در مکان های بیشتر از یک فکر می کنید ، احتمال بسیار خوبی وجود دارد که رولکس GMT-Master ، مایل به آبی و قرمز ، که 24 ساعت فارغ التحصیل شده است ، تصویری است که در آن ظاهر می شود چشم ذهن شما آنچه به عنوان ابزاری هدفمند برای خلبانان آغاز شده است ، از این نقش فراتر رفته و به یک توتم در یک زندگی کیهانی ، شهری و خوش رفت و آمد تبدیل می شود. به همین ترتیب ، نه تنها توسط خلبانان و ناوبران ، بلکه توسط بازیگران مشهور ، سرگرمی ها ، هنرمندان ، متفکران و موسیقیدانان پوشیده شده است - افرادی که شخصیت و سبک آنها به طور روزمره بر ما تأثیر می گذارد.


انجمن جمع آوری ساعت همچنان به مراجع پرنعمت GMT-Master علاقه زیادی نشان می دهد. و مجموعه فعلی GMT-Master IIs چندین مورد از ساعتهای مورد نظر را در خرده فروشی به خود اختصاص می دهد. استاد رولکس GMT-Master ، در بسیاری از اشکال مختلف ، کاملاً مشهورترین ساعت مسافرتی است که جهان تاکنون دیده است.



اولین و جدیدترین نمونه های حاشیه پپسی.


هر جا ممکن باشد ، تاریخ تولید را برای منابع در این مقاله تهیه کرده ام. درک این نکته ضروری است که آنچه را که شماره های داخلی آن را به ما می گویند ، مربوط به تولید پرونده است ، اما این ساعت ها اغلب تا یک سال بعد مونتاژ نمی شدند و بعد از آن ، گاهی سال ها بعد فروخته می شدند. در اواسط دهه 1970 ، رولکس چاپ تاریخ های تولید کیس را متوقف کرد. برای آن ساعت ها ، شماره سریال های چاپ شده در مورد بین لبه ها بهترین بینش را نسبت به زمان ساخت یک ساعت ارائه می دهند ، اما این نیز چیزی از یک علم نادرست است.


65 سال از رولکس است که اولین GMT-Master را راه اندازی می کند ، و در آن زمان ، اگر تمام نمونه های مجموعه سنگهای قیمتی و تنظیمات بند و دستبند مختلف را در نظر بگیرید ، تغییرات بسیار زیادی رخ داده است. نشان دادن هر یک از آنها احتمالاً غیرممکن بود ، بنابراین در عوض ما تصمیم گرفتیم تا به ساعتهایی توجه کنیم که فکر می کنیم داستان مشهورترین ساعت مسافرتی جهان ، از سال 1955 تا به امروز را روایت کنیم.


برای انجام این کار ، ما بار دیگر به اریک باد ، HODINKEE سابق کمک کردیم

آبی و قرمز شلوغ است ، زیرا به سادگی ظریف تر

HODINKEE LogoLOG در ورود به سیستم

آخرین

بخش ها

فیلم های

برندها

عکسها

مگازین

فروشگاه




معرفی The Fortis Flieger F-43 Bicompax



عقب نشینی یکشنبه در مقایسه با سه پادشاه جهان Chronograph



مجله ویژگی های SoHo Stories


تبلیغات


انتخاب سر دبیر


در عمق هر آنچه شما باید درباره Rolex Explorer بدانید Ref. 14270


ساعتهای صحبت با تاد لوین


نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master


یک پروژه Speedmaster Loupe A ، یک Patek Philippe خرده فروشی توسط Gübelin ، و یک Chronostop سطح بعدی بیاورید

همه چیز در اینجا در جمع بندی ساعت های پرنعمت از سراسر وب در این هفته است.



ISAAC WINGOLD

14 آگوست 2020

 

 

 


21

صبح جمعه است و گردهمایی دوباره برای لذت بردن شما آماده است. این هفته ، به لطف گنجاندن Speedmaster 2915-1 و Chronostop کمتر پیچیده ، کمی تعصب امگا وجود دارد. برخی دیگر در قالب Longines و Patek Philippe برای کرونوگرافهای پیچیده و جدول زمانی سفر به حساب می آیند. این که آیا شما می خواهید چیزی را در مچ دست خود را تا روز دوشنبه ، یا بعد از یک پروژه ، ما این هفته شما را تحت پوشش قرار داده است.


امگا Speedmaster Ref. 2915-1

Speedmaster

ما این هفته همه چیز را با انتخابی متفاوت انجام می دهیم ، اما با این وجود هیجان انگیز است. همانطور که قبلاً بحث کردیم ، با گذشت زمان ، ساعتهای 100٪ پرنعمت اصلی کمتر و دورتر می شوند ، و قسمتهایی برای ساعتهای مطلوب که امکان ردیابی آنها کاملاً غیرممکن نیست ، پروژه ها فرصتی بی نظیر برای کلکسیونرهای آماده و آماده ارائه می دهند. به هیچ وجه به اندازه کشیدن ماشه بر روی حذفی خوب به مصلحت نخواهد بود ، اما تضمین می کنید که در این کار طرف جدیدی از صحنه تماشا را مشاهده خواهید کرد ، و حتی ممکن است در این روند چند دلار پس انداز کنید. .


Speedmaster

یک Ref. 2915-1 ، این کمابیش مقدس مقدس جمع آوری Speedmaster است ، اما خبره های Speedmaster بلافاصله قادر به شناسایی مالش خواهند بود. اگرچه این ساعت در ابتدا کارخانه را با یک قاب فولادی ، همراه با مجموعه ای از دستهای Broad Arrow رها می کرد ، اما در حال حاضر مجهز به یک حاشیه بعدی و یک گوشی نادرست است و چیزی شبیه به یک Ed White گیج کننده است. با گفتن همه اینها ، به نظر می رسد پرونده Huguenin Frères نابود نشده است ، و شماره گیری بسیار تمیز به نظر می رسد ، به این معنی که اگر اینقدر تمایل داشتید می توانست این اشتباهات را برطرف سازد.


Speedmaster

روشی که من آن را می بینم ، برای ردیابی آنچه در واقع مطلوب ترین گوشی و بدنه Omega است ، می توان کارهای زیادی انجام داد ، اما باز هم ، مثل این نیست که دیگران توجه داشته باشید که قبلاً این کار را نکرده اند. در شکل خرده فروشی ، ما در مورد ساعت شش رقمی صحبت خواهیم کرد ، به این معنی که اگر وقت و هزینه ای برای صرف آوردن این یکی از جلوه های جلال اصلی خود داشته باشید ، ارزشمند است. کاوش در زیر صحنه تماشای پرنعمت ها کم و بیش حق عبور کلکسیونر است ، و من نمی توانستم به یک روش بهتر برای این کار فکر کنم در حالی که همچنین یک ساعت عالی را روی مچ دست خود قرار می دادم.


حراج های کلکسیونی این Speedmaster را در یک فروش آنلاین که در تاریخ 24 اوت به پایان می رسد ارائه می دهد. تخمین آن 5000 دلار - 10،000 دلار تعیین شده است و در زمان انتشار ، قیمت پیشنهادی بالغ بر 2500 دلار است.


Longines 30CH Ref. 7413

Longines

وقت خود را صرف تمرکز بر روی طراحی یک محصول به اندازه کافی کوچک کنید تا در زیر یک دکمه پنهان شوید ، و شما مجبور خواهید شد تا چند نظر شایعانه را انتخاب کنید. خیر ، یک تایپ زیر شماره گیری خاص قادر به رها کردن بیومتریت شما نیست ، اما اگر هر روز مبلغی را که باید به آن نگاه کنید پول نقد می دهید ، می خواهید هر بخشی از آن را دوست داشته باشید. این چیزی است که من بعد از آنکه بیشتر علاقه مند شدم به کرونوگراف های LongCH مجهز به 30CH و تشخیص برتری انواع خاص نسبت به دیگران علاقه مندم ، یاد گرفتم. همانطور که به زودی برای خودتان می بینید ، به ظاهر کم اهمیت ترین جزئیات این قدرت را دارد که ظاهر یک ساعت را به طرز چشمگیری بالا ببرد ، و از نظر واقعی گزینه های دیگر را از بین می برد.


Longines

شما در حال مشاهده یک Ref. 7413 ، اما هیچ عادی نیست. با مقیاس پالس های اطراف محیط شماره گیری ، این ابتدا برای کسانی که در حوزه پزشکی کار می کنند در نظر گرفته شده است. به شخصه ، من معتقدم این قطعه یک ساعت عینی جذاب تر از انواع مختلف در مقیاس آبی و قرمز شلوغ است ، زیرا به سادگی ظریف تر و برجسته تر و در نتیجه متنوع تر است. این نوع همچنین یک ترفند دیگر در آستین خود به شکل برنامه های کوچک درخشان اطراف راهپیمایی دارد ، و همچنین وضعیت آن را به عنوان انتخاب قانع کننده تر از گزینه فوق الذکر ترسیم می کند.


Longines

تا آنجا که پیشرفت می کند ، هیچ نامی در رابطه با این شخص وجود ندارد ، اما این بدان معنا نیست که ما از گذشته آن آگاه نیستیم. مطابق با عصاره موجود در بایگانی Longines ، این گاهنگاری در سال 1971 به خرده فروش آرژانتینی Perusset ، که در آن احتمالاً به یک متخصص پزشکی فروخته شده بود ، فاکتور شد. هر کس که باید مورد تمجید قرار گیرد ، به رغم وجود علائم سایش ، ساعت به وضوح با مراقبت شدید پوشیده می شد. پرونده آن بی نتیجه مانده است ، و شماره گیری آن اشکالاتی به نظر می رسد

پس از پایان جنگ جهانی دوم ، امگا آنچه

HODINKEE LogoLOG در ورود به سیستم

آخرین

بخش ها

فیلم های

برندها

عکسها

مگازین

فروشگاه



HODINKEE آرم

77

 

 

 

فقط به دلیل قدردانی از یک امگا گیرنده 34 میلی متر امگا


معرفی The Fortis Flieger F-43 Bicompax



عقب نشینی یکشنبه در مقایسه با سه پادشاه جهان Chronograph



مجله ویژگی های SoHo Stories


تبلیغات


انتخاب سر دبیر


در عمق هر آنچه شما باید درباره Rolex Explorer بدانید Ref. 14270


ساعتهای صحبت با تاد لوین


نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master


فقط به دلیل قدردانی از یک امگا گیرنده 34 میلی متری امگا

با توجه به اندازه آن قضاوت کنید ، آیا؟



دانی میلتون

13 آگوست 2020

 

 

 


77

روز دیگر ، خودم را در نظر گرفتم - همانطور که اغلب اوقات انجام می دهم - در ساعتم. این روز کمی متفاوت از روزهای دیگر بود ، با این حال که من روحیه خاصی داشتم. موضوع مشاهده من پرنعمت امگا سیمرزر بود. دلیل اینکه من خیلی سخت فکر کردم این بود که داستان کامل ساعت خودم را نمی دانستم. بیشتر این مربوط به این واقعیت است که این یک ساعت است که در خانواده من منتقل شده است ، و منشأ کامل آن به مرور زمان گم شده است. دلیل دیگر این است که این خودرو 34 میلی متری امگا Seamaster از دهه 1950 است. بسیاری از آنها ساخته شده اند (از 33 میلی متر تا 35 میلی متر برای آن ماده) ، که قادر به یافتن اطلاعات موثق در مورد هر ساعت خاص می تواند اثبات شود.


در حالت مراقبتی ، شروع به صحبت با افسانادو و همکار ساعت پرنعمت ، براندون فروز ، مدیر پرنعمت HODINKEE کردم. من چند عکس از ساعت من برای او ارسال کردم و شروع کردم به پرسیدن سوالاتی در مورد شماره مرجع ، حرکت و غیره. این زمانی است که او شروع به صحبت با من درباره چاقوها کرد. می بینید ، برخلاف برخی از Rolex پرنعمت ، که یک نگاه ساده بین لبه ها به بازگو کردن داستان آن کمک می کند ، 34 میلی متر امگا Seamaster کار کمی بیشتر نیاز دارد. وی با مشاهده اینکه این ساعت دارای یک عکس العمل برگشتی است ، به من اطلاع داد که یک چاقو به دهانه کوچک در سمت نه ساعت به من این امکان را می دهد تا آن را باز کنم و اطلاعات لازم را مشاهده کنم - یا به عنوان گزینه دوم می توانم از آن استفاده کنم. آن را به یک ساعت ساز از آنجا که من جان گلدبرگر نیستم ، به شما اجازه می دهم حدس بزنم که بعداً چه کردم.



چند بلوک از آپارتمان من یک فروشگاه تعمیر ساعت کوچک است. با کنجکاوی خودم در سطح اوج ، آنجا قدم زدم. به محض ورود به فروشگاه ، با یک ساعت ساز ، یک آقا بزرگتر آشنا شدم - نام او اد بود. از اد پرسیدم که آیا او ممکن است به من در باز کردن قسمت پشت ساعت کمک کند. او موظف شد او قبل از اینکه ساعت را به من تحویل دهد و - مرد چند کلمه ای - بود ، لحظه ای به حرکت خود نگاه کرد و گفت "ساعت خوب ... این یک ساعت بسیار خوب است." باید بگویم ، موافقم


قدردانی اد از 34 میلی متر امگا من دریچه دار بخشی از دلیل این تمرین فکری است. 34 میلی متر Omega Seamaster چیزی است که از یادگارهای ناچیز در لباس های ساعت پرنعمت استفاده می شود. آنقدر در بازار ثانویه بسیار فراوان است که می توان فقط با سه صفر قیمت را در اختیار داشت. این ساعت ویژه پدر من بود ، هدیه ای از پدرش درست در حدود 60 سال پیش. اکنون ، من مقصر هستم که سالهاست که این ساعت مچی را کم ارزش ارزیابی کرده ام. این خیلی کوچک بود ، و به طور خاص ، این غواصان بزرگتر و اسپرت Seamaster سالهای بعد نبود. در خواندن هر کتاب یا مقاله ای در مورد Seamaster ، تجربه من تقریباً همیشه یکسان بود. مقدمه ای برای خط Seamaster وجود خواهد داشت ، با یک یا دو جمله در مورد آغاز آن ، و سپس بلافاصله تمرکز بر روی مدل های غواصی حرفه ای معرفی شده در پایان دهه 50 می شود. بنابراین ، چه می دهد؟



من به عنوان یک سلب مسئولیت ، من نمی توانم با همه اواسگام دریانوردان 34 میلی متری امگا صحبت کنم از یک چیز ، ساعتهای متنوعی در این مدل وجود داشت که از اواخر دهه 1940 تا دهه 1960 با طیف گسترده ای از لبه ها ، شماره گیری ها ، گوشی ها و عوارض بسیار گسترده ای وجود داشت که تلاش برای ارائه تک آهنگ دشوار خواهد بود. نظر در مورد کل خط با گفتن این حرفها ، من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا نظراتم را تنها بر روی ساعت خود محور بگذارم ، با یک کلیت عالی که در اینجا و آنجا وجود دارد. اما اول ، یک گذرگاه مختصر تاریخی.



تبلیغات امگا Seamaster ، 1951. تصویر ، بایگانی EuropaStar؛ با اجازه استفاده می شود


پس از پایان جنگ جهانی دوم ، امگا آنچه را که از تولید ساعتهای تلاش جنگ آموخته بود (در مورد ساعتهای "کثیف دوز" در اینجا بخوانید) از لحاظ ساختاری قوی و حرکتی با دقت بالا ، مطالعه کرد و یک ساعت جدید مناسب برای مرد غیرنظامی شاغل - ساعت مچی که دارای ویژگی های ضروری برای استفاده نظامی مانند محافظت از شوک و مقاومت در برابر مغناطیس است. آن ساعت Omega Seamaster بود. و علی رغم نسخه جالب تبلیغاتی که از قابلیت های آن (ساخته شده برای یک زندگی اکشن یا The Watch the World Learned to Trust) ساخته شده است ، واقعاً فقط یک ساعت خوب ساخته شده و ساده بود - یک ساعت که می توانستید بر روی مچ دست خود قرار دهید. زمان را به طور دقیق به شما بگویم. از بسیاری جهات ، پرنعمت پرچم دار 34 میلی متری امگا زیباترین ایده یک ساعت مچی ساده ، قابل اعتماد و ساخت کشور سوئیس است.



با بازگشت به داستان مبدا Seamaster خودم ، توانستم اطلاعات چند قطعه ای را پیدا کنم. من همیشه می دانستم که این ساعت g g بود

تصویر از طریق مقاله مرتبط

HODINKEE LogoLOG در ورود به سیستم

آخرین

بخش ها

فیلم های

برندها

عکسها

مگازین

فروشگاه



HODINKEE آرم

12

 

 

 

آخر هفته دهه 70 Paranoia ، علائم سرقت شده و دست زدن به فضا


معرفی The Fortis Flieger F-43 Bicompax



عقب نشینی یکشنبه در مقایسه با سه پادشاه جهان Chronograph



مجله ویژگی های SoHo Stories


تبلیغات


انتخاب سر دبیر


در عمق هر آنچه شما باید درباره Rolex Explorer بدانید Ref. 14270


ساعتهای صحبت با تاد لوین


نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master


آخر هفته دهه 70 Paranoia ، علائم سرقت شده و دست زدن به فضا

ما این هفته ضرب و شتم (ها) را شکست دادیم



HODINKEE

15 آگوست 2020

 

 

 


12

هر هفته ویراستاران ما یافته های مورد علاقه خود را از طریق اینترنت جمع می کنند و آنها را در اینجا به شما توصیه می کنند. اینها مقالاتی در مورد ساعتها نیست ، بلکه نمونه های برجسته ای از روزنامه نگاری و داستان پردازی است که مباحثی از مد و هنر گرفته تا فناوری و سفر را پوشش می دهد. بنابراین پیش بروید ، خودتان یک فنجان قهوه بریزید ، پای خود را بگذارید و مستقر شوید.


فضا

تصویر از طریق مقاله مرتبط


با دست و پا زدن آپولو-سایوز در فضا ، جنگ سرد کمی کوچک شد - مجله هوا و فضا


این داستانی است که علاقه مندان به Speedmaster به خوبی می دانند ، و حتی یک نسخه محدود به یاد می آورد که به مناسبت مسکو و واشنگتن در 17 ژوئیه سال 1975 چیزهایی را در فضا بدرقه کرد. بن در مورد آن در زمینه دیدار با ژنرال تام استافورد در المپیک روسیه نوشت. اما در اینجا یک شیرجه عمیق توسط مجله Air & Space به پروژه Apollo-Soyuz اضافه شده است که لایه های بیشتری به داستان و چشم انداز جالب از آناتولی آنتونوف ، سفیر فدراسیون روسیه در ایالات متحده اضافه می کند.


- کول پنینگتون ، سردبیر


Spotify

تصویر از طریق مقاله مرتبط


لیست پخش عامیانه - Spotify


با الهام از آخرین آلبوم Folklore از تیلور سویفت (وای ، فکر می کردم هرگز یک جمله را از این راه شروع نمی کنم) ، من یک لیست پخش گوش دادن توصیه شده برای این آخر هفته را گردآوری کردم. از دوره راحتی من - بیش از یک ساعت از آهنگ های الهام گرفته از مردمی و مجاور مردمی که بیشتر از اواخر دهه 60 و 70 لذت می برند لذت ببرید. این مجموعه در ابتدا شامل کمی کشور و قشر روانپزشکی است که در ابتدا فقط برای جابجایی خون حرکت می کند ، سپس در یک سطح صاف حرکت می کند تا یک هفته آشفته شما را آرام کند. در اینجا و آنجا نیز انجیل ، تصنیف و سنگ مخلوط شده است. این لیست پخش با الهام از مکالمه Slack که من با جیمز و کول داشتم ، در آنجا در مورد آخرین آلبوم T Swizzle صحبت کردیم و همین باعث شد دلم برای اینکه در کنار افراد باشم صحبت کنم و درباره چیزهای معمولی مثل موسیقی یا مدیریت چالش های روزمره صحبت کنم. به نوعی ، تمام آن احساسات و افکار در این انتخاب ها تعبیه شده اند. لذت بردن.


- دیوید اوجرو ، تهیه کننده فیلم


پوسترها

تصویر از طریق مقاله مرتبط


آنچه تریلرهای دهه 70 پارانوئید آلن جی. پاکولا می توانند در مورد سال 2020 به ما بیاموزند - Inside Hook


دهه 1970 فقط به عنوان یک دوره مهم برای فیلم ها به طور کلی نبود ، بلکه یک لحظه واقعی آبشار برای روانگردان بود. بدون شک محصولی از زمان ساخته شدن آنها است ، این فیلم ها امروزه به طرز شگفت انگیزی پیشگویی هستند. علاوه بر این ، سه فیلم برتر در این ژانر که از دهه گذشته بیرون می آیند Klute ، The Parallax View و همه مردان رئیس جمهور بودند. هریک از این فیلم ها توسط همان مرد کارگردانی شده بود - و مطمئناً یکی از کم تحریف ترین کارگردانان زمان خود یعنی آلن جی پاکولا. اکنون ، من تا حدودی تعصب آمیز هستم ، زیرا همه آقای رئیس جمهور ممکن است فیلم بسیار پرفروش من باشد - برخی از آنها با برخی از تماشای عالی ساعت ها ارتباط دارد. با این وجود ، این مقاله به بررسی هر یک از این فیلم ها می پردازد و نشان می دهد که چگونه آنها هنوز هم به زندگی ما نزدیک هستند ، تقریباً 50 سال بعد. اگر فرصتی برای دیدن آنها ندیده اید ، دیدن ماراتن را بسیار توصیه می کنم.


- دنی میلتون ، سردبیر


آستروس

تصویر از طریق مقاله مرتبط


بنابراین دقیقاً با اخترها چه می گذرد؟ - رینجر


بیس بال برگشته است ، و من نمی توانم حرفی بزنم که چه حسی دارد بعد از سال 2020 که به ما دست داده اند یک بعد از ظهر یکشنبه را روی مبل بگذاریم تا چای یخ زده و تماشای کلانشهرهای محبوب من در نیویورک را ببیند. اما یکی از بزرگترین داستانهای بیس بال ، رسوایی تقلب در Astros است که پیروزی سریال های جهانی 2017 آنها را از بین برد (اگر حتی می توانید آن را یک برد دیگر بدانید). این تنها داستان روی سطح است. به نظر می رسد Astros گرفتار مشکلات داخلی ، بازی ضعیف و همانطور که انتظار دارید ، عصبانیت هر تیم دیگری در بیس بال است. در اینجا ، رینجر حفر می کند و می فهمد که چگونه یکی از برنده ترین تیم های چند سال اخیر به طور غیر منتظره ای در کانون توجه قرار گرفت.


- استفان پولورینت ، مدیر تولیدات تحریریه


برو-گوس

تصویر از طریق مقاله مرتبط


چگونه Go-Go's Beat آنها را پیدا کرد: یک تاریخ شفاهی - Vogue


اگر قرار بود باندی را انتخاب کنید که کاملاً مترادف با مفهوم تابستان باشد ، می توانستید خیلی بدتر از Go-Go انجام دهید. اما ، آنچه شما ممکن است متوجه نشوید این است که آنها کمی تاریخ نیز دارند: اولین آلبوم آنها ، Beauty and the Beat ، تنها آلبومی است که توسط یک گروه راک همه خانم نوشته و اجرا شده است تا به شماره یک در گروه B برسد.

بود. یک تن محدودیت وجود دارد. "

HODINKEE LogoLOG در ورود به سیستم

آخرین

بخش ها

فیلم های

برندها

عکسها

مگازین

فروشگاه



HODINKEE آرم

0

 

 

 

چرا تاندربردهای USAF هنوز از ماشین حساب کابین خلبان مکانیکی استفاده می کنند


معرفی The Fortis Flieger F-43 Bicompax



عقب نشینی یکشنبه در مقایسه با سه پادشاه جهان Chronograph



مجله ویژگی های SoHo Stories


تبلیغات


انتخاب سر دبیر


در عمق هر آنچه شما باید درباره Rolex Explorer بدانید Ref. 14270


ساعتهای صحبت با تاد لوین


نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master


چرا رعد و برق های USAF هنوز هم از ماشین حساب ماشین حساب در کابین خلبان استفاده می کنند

به محض اعتماد ما اعتماد می کنیم.



پنهینگتون

14 آگوست 2020

 

 

 


0

سرگرد میشل کورران هزاران بار سکانس آغازین F-16 Fighting Falcon را پشت سر گذاشته است. وی بیش از 1500 ساعت در قاب هواپیما قرار دارد و 163 نفر از آنها در ساعات پشتیبانی در عملیات پشتیبانی یا مقاومت آزادانه آزادی عملیات در افغانستان ثبت نام کرده اند.



F-16 رسماً "مبارز Falcon" معرفی شده است ، اما بسیاری آن را با نام محاوره ای خود "Viper" می شناسند. به سایبان حباب توجه کنید که دید بی نظیری را ارائه می دهد. از زمان عکس گرفتن این عکس ، کوران از کاپیتان به سرگرد ارتقا یافت.


حالا ، به عنوان Thunderbird no. 5 ، خلبان سولو انفرادی اسکادران تظاهرات هوایی نیروی هوایی ایالات متحده ، یک گام اضافی در دنباله راه اندازی وجود دارد. قبل از پرواز ، او یک کرونومتر مکانیکی را که در یک براکت فلزی قرار دارد که در سمت چپ سپر تابش خیره کننده روی Fcon 16 Falkon Flying خود قرار دارد ، پیچیده است.



سرگرد Curran در پشت "شکل گیری الماس" قرار دارد. کرنومتر در سپر تابش خاموش در سمت چپ HUD سوار شده است.


از لحاظ بصری ، کرنومتر ، یک ماراتن ، با بقیه سازها در هم می آمیزد. درست در بالای گیرنده هشدار دهنده رادار و در سمت چپ HUD (Heads Up Display) در کابین خلبان قرار دارد. حتی به نظر می رسد که ممکن است از این طریق خط مونتاژ را در کارخانه لاکهید مارتین دور کرده باشد. اما در حقیقت ، اصلاحاتی منحصر به فرد برای خلبانان انفرادی Thunderbird است.


تیم تظاهرات پرواز Thunderbirds از شش خلبان تشکیل شده است ، بیشتر آنها با تجربه جنگی ، که در تعدادی از انواع مختلف پرواز تخصص دارند. هر شش خلبان در پرواز در قالب های تنگ و برازنده ماهر هستند. هنگام پرواز در "سازند دلتا" استاندارد ، آنها کمتر از سه پا از یکدیگر فاصله دارند. طی یک روال استاندارد تظاهرات ، دو خلبان از سازه جدا می شوند و چهار هواپیمای دیگر را در یک "سازه الماس" می گذارند. این دو خلبان "خلبانان انفرادی" هستند و سرگرد کورران خلبان سولو انفرادی است.


من هفته گذشته فرصتی برای صحبت با سرگرد کورران در مورد روش های زمانبندی مهم ماموریت داشتم که به خلبانان Thunderbird اجازه می دهد تا روال خود را با خیال راحت و با دقت باورنکردنی اجرا کنند. در یک نمایش معمولی ، خلبانان انفرادی با 450 گره (یعنی سرعت زمین 517 مایل در ساعت) تقریباً 200 فوت از سطح زمین حرکت می کنند. البته ، کسری از ثانیه می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند. و سرگرد کورران براساس فناوری که اساساً مربوط به سال 1755 است ، هنگامی که توماس مادگ فرار اهرم را به جهانیان معرفی کرد ، به یک کریومتر مکانیک فروتنانه متکی است. در کنار پیشرفته ترین سیستم های پرواز و مواد برش ، فناوری آناکرون نیز به همان اندازه نقش مهمی در اجرای یک پرواز تظاهرات ایفا می کند.



Thunderbirds در سال 1953 آغاز به کار کرد و ماموریت آنها از زمان آغاز فعالیت این تیم همچنان یکسان است: برای جذب ، حفظ و الهام بخش. خلبانان باید حداقل 750 ساعت زمان جت داشته باشند تا بتوانند برای نقش خلبان تاندربرد درخواست کنند ، زیرا این یکی از پستترین آرزوهاست که یک هواپیمای مسافربری دارای امتیاز در ایالات متحده می تواند فرض کند. پیش از پیوستن به تیم ، سرگرد کورران سه سال را در یک کار اختصاصی در پرواز F-16 از میساوا ، ژاپن و سه سال دیگر به عنوان یک مربی مربی از Ft. ارزش. او اولین زنی است که موقعیت انفرادی سرب را پرواز می کند. بودن خلبان Thunderbird به طور معمول یک وظیفه دو ساله است ، اما به دلیل COVID-19 ، یک سال تمدید می شود. Thunderbirds در Operation America Strong شرکت کرد: در تاریخ 28 آوریل ، تیم نمایشی پرواز نیروی دریایی ، The Angels Blue ، به همراه Thunderbirds ، پروازهایی را در نیویورک ، نیویورک و پنسیلوانیا انجام دادند و به معنای قهرمانی وحدت ملی در پشت پاسخگویان خط مقدم بودند. سرگرد کورران به من گفت که احتمالاً پرواز دوباره آمریکای آمریکا قوی نخواهد بود ، گفت: "FAA در هواپیما قرار داشت ، و شهر در آن سوار بود ، و ترافیک هوایی در آنچه معمولاً یکی از شلوغ ترین مناطق کشور است ، کوچک بود. یک تن محدودیت وجود دارد. "



ماموریت اصلی Thunderbirds جذب نیروی هوایی آینده است.


فصل نمایش آنها امسال کوتاه است اما از فردا به طور رسمی در Ocean City در مریلند آغاز می شود. این تیم وقت خود را برای بررسی روال خود و بهتر شدن آن صرف کرده است. سرهنگ جان دی کالدول ، فرمانده خلبان شماره Thunderbirds و Thunderbird. 1 ، تلاش کرده است تا روشی را بررسی کند و با تجزیه و تحلیل روزمره ها از دهه 90 تا امروز درک کند که چگونه طی سالها تغییر کرده است. شو