ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

بود. یک تن محدودیت وجود دارد. "

HODINKEE LogoLOG در ورود به سیستم

آخرین

بخش ها

فیلم های

برندها

عکسها

مگازین

فروشگاه



HODINKEE آرم

0

 

 

 

چرا تاندربردهای USAF هنوز از ماشین حساب کابین خلبان مکانیکی استفاده می کنند


معرفی The Fortis Flieger F-43 Bicompax



عقب نشینی یکشنبه در مقایسه با سه پادشاه جهان Chronograph



مجله ویژگی های SoHo Stories


تبلیغات


انتخاب سر دبیر


در عمق هر آنچه شما باید درباره Rolex Explorer بدانید Ref. 14270


ساعتهای صحبت با تاد لوین


نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master


چرا رعد و برق های USAF هنوز هم از ماشین حساب ماشین حساب در کابین خلبان استفاده می کنند

به محض اعتماد ما اعتماد می کنیم.



پنهینگتون

14 آگوست 2020

 

 

 


0

سرگرد میشل کورران هزاران بار سکانس آغازین F-16 Fighting Falcon را پشت سر گذاشته است. وی بیش از 1500 ساعت در قاب هواپیما قرار دارد و 163 نفر از آنها در ساعات پشتیبانی در عملیات پشتیبانی یا مقاومت آزادانه آزادی عملیات در افغانستان ثبت نام کرده اند.



F-16 رسماً "مبارز Falcon" معرفی شده است ، اما بسیاری آن را با نام محاوره ای خود "Viper" می شناسند. به سایبان حباب توجه کنید که دید بی نظیری را ارائه می دهد. از زمان عکس گرفتن این عکس ، کوران از کاپیتان به سرگرد ارتقا یافت.


حالا ، به عنوان Thunderbird no. 5 ، خلبان سولو انفرادی اسکادران تظاهرات هوایی نیروی هوایی ایالات متحده ، یک گام اضافی در دنباله راه اندازی وجود دارد. قبل از پرواز ، او یک کرونومتر مکانیکی را که در یک براکت فلزی قرار دارد که در سمت چپ سپر تابش خیره کننده روی Fcon 16 Falkon Flying خود قرار دارد ، پیچیده است.



سرگرد Curran در پشت "شکل گیری الماس" قرار دارد. کرنومتر در سپر تابش خاموش در سمت چپ HUD سوار شده است.


از لحاظ بصری ، کرنومتر ، یک ماراتن ، با بقیه سازها در هم می آمیزد. درست در بالای گیرنده هشدار دهنده رادار و در سمت چپ HUD (Heads Up Display) در کابین خلبان قرار دارد. حتی به نظر می رسد که ممکن است از این طریق خط مونتاژ را در کارخانه لاکهید مارتین دور کرده باشد. اما در حقیقت ، اصلاحاتی منحصر به فرد برای خلبانان انفرادی Thunderbird است.


تیم تظاهرات پرواز Thunderbirds از شش خلبان تشکیل شده است ، بیشتر آنها با تجربه جنگی ، که در تعدادی از انواع مختلف پرواز تخصص دارند. هر شش خلبان در پرواز در قالب های تنگ و برازنده ماهر هستند. هنگام پرواز در "سازند دلتا" استاندارد ، آنها کمتر از سه پا از یکدیگر فاصله دارند. طی یک روال استاندارد تظاهرات ، دو خلبان از سازه جدا می شوند و چهار هواپیمای دیگر را در یک "سازه الماس" می گذارند. این دو خلبان "خلبانان انفرادی" هستند و سرگرد کورران خلبان سولو انفرادی است.


من هفته گذشته فرصتی برای صحبت با سرگرد کورران در مورد روش های زمانبندی مهم ماموریت داشتم که به خلبانان Thunderbird اجازه می دهد تا روال خود را با خیال راحت و با دقت باورنکردنی اجرا کنند. در یک نمایش معمولی ، خلبانان انفرادی با 450 گره (یعنی سرعت زمین 517 مایل در ساعت) تقریباً 200 فوت از سطح زمین حرکت می کنند. البته ، کسری از ثانیه می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند. و سرگرد کورران براساس فناوری که اساساً مربوط به سال 1755 است ، هنگامی که توماس مادگ فرار اهرم را به جهانیان معرفی کرد ، به یک کریومتر مکانیک فروتنانه متکی است. در کنار پیشرفته ترین سیستم های پرواز و مواد برش ، فناوری آناکرون نیز به همان اندازه نقش مهمی در اجرای یک پرواز تظاهرات ایفا می کند.



Thunderbirds در سال 1953 آغاز به کار کرد و ماموریت آنها از زمان آغاز فعالیت این تیم همچنان یکسان است: برای جذب ، حفظ و الهام بخش. خلبانان باید حداقل 750 ساعت زمان جت داشته باشند تا بتوانند برای نقش خلبان تاندربرد درخواست کنند ، زیرا این یکی از پستترین آرزوهاست که یک هواپیمای مسافربری دارای امتیاز در ایالات متحده می تواند فرض کند. پیش از پیوستن به تیم ، سرگرد کورران سه سال را در یک کار اختصاصی در پرواز F-16 از میساوا ، ژاپن و سه سال دیگر به عنوان یک مربی مربی از Ft. ارزش. او اولین زنی است که موقعیت انفرادی سرب را پرواز می کند. بودن خلبان Thunderbird به طور معمول یک وظیفه دو ساله است ، اما به دلیل COVID-19 ، یک سال تمدید می شود. Thunderbirds در Operation America Strong شرکت کرد: در تاریخ 28 آوریل ، تیم نمایشی پرواز نیروی دریایی ، The Angels Blue ، به همراه Thunderbirds ، پروازهایی را در نیویورک ، نیویورک و پنسیلوانیا انجام دادند و به معنای قهرمانی وحدت ملی در پشت پاسخگویان خط مقدم بودند. سرگرد کورران به من گفت که احتمالاً پرواز دوباره آمریکای آمریکا قوی نخواهد بود ، گفت: "FAA در هواپیما قرار داشت ، و شهر در آن سوار بود ، و ترافیک هوایی در آنچه معمولاً یکی از شلوغ ترین مناطق کشور است ، کوچک بود. یک تن محدودیت وجود دارد. "



ماموریت اصلی Thunderbirds جذب نیروی هوایی آینده است.


فصل نمایش آنها امسال کوتاه است اما از فردا به طور رسمی در Ocean City در مریلند آغاز می شود. این تیم وقت خود را برای بررسی روال خود و بهتر شدن آن صرف کرده است. سرهنگ جان دی کالدول ، فرمانده خلبان شماره Thunderbirds و Thunderbird. 1 ، تلاش کرده است تا روشی را بررسی کند و با تجزیه و تحلیل روزمره ها از دهه 90 تا امروز درک کند که چگونه طی سالها تغییر کرده است. شو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد