ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

آبی و قرمز شلوغ است ، زیرا به سادگی ظریف تر

HODINKEE LogoLOG در ورود به سیستم

آخرین

بخش ها

فیلم های

برندها

عکسها

مگازین

فروشگاه




معرفی The Fortis Flieger F-43 Bicompax



عقب نشینی یکشنبه در مقایسه با سه پادشاه جهان Chronograph



مجله ویژگی های SoHo Stories


تبلیغات


انتخاب سر دبیر


در عمق هر آنچه شما باید درباره Rolex Explorer بدانید Ref. 14270


ساعتهای صحبت با تاد لوین


نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master


یک پروژه Speedmaster Loupe A ، یک Patek Philippe خرده فروشی توسط Gübelin ، و یک Chronostop سطح بعدی بیاورید

همه چیز در اینجا در جمع بندی ساعت های پرنعمت از سراسر وب در این هفته است.



ISAAC WINGOLD

14 آگوست 2020

 

 

 


21

صبح جمعه است و گردهمایی دوباره برای لذت بردن شما آماده است. این هفته ، به لطف گنجاندن Speedmaster 2915-1 و Chronostop کمتر پیچیده ، کمی تعصب امگا وجود دارد. برخی دیگر در قالب Longines و Patek Philippe برای کرونوگرافهای پیچیده و جدول زمانی سفر به حساب می آیند. این که آیا شما می خواهید چیزی را در مچ دست خود را تا روز دوشنبه ، یا بعد از یک پروژه ، ما این هفته شما را تحت پوشش قرار داده است.


امگا Speedmaster Ref. 2915-1

Speedmaster

ما این هفته همه چیز را با انتخابی متفاوت انجام می دهیم ، اما با این وجود هیجان انگیز است. همانطور که قبلاً بحث کردیم ، با گذشت زمان ، ساعتهای 100٪ پرنعمت اصلی کمتر و دورتر می شوند ، و قسمتهایی برای ساعتهای مطلوب که امکان ردیابی آنها کاملاً غیرممکن نیست ، پروژه ها فرصتی بی نظیر برای کلکسیونرهای آماده و آماده ارائه می دهند. به هیچ وجه به اندازه کشیدن ماشه بر روی حذفی خوب به مصلحت نخواهد بود ، اما تضمین می کنید که در این کار طرف جدیدی از صحنه تماشا را مشاهده خواهید کرد ، و حتی ممکن است در این روند چند دلار پس انداز کنید. .


Speedmaster

یک Ref. 2915-1 ، این کمابیش مقدس مقدس جمع آوری Speedmaster است ، اما خبره های Speedmaster بلافاصله قادر به شناسایی مالش خواهند بود. اگرچه این ساعت در ابتدا کارخانه را با یک قاب فولادی ، همراه با مجموعه ای از دستهای Broad Arrow رها می کرد ، اما در حال حاضر مجهز به یک حاشیه بعدی و یک گوشی نادرست است و چیزی شبیه به یک Ed White گیج کننده است. با گفتن همه اینها ، به نظر می رسد پرونده Huguenin Frères نابود نشده است ، و شماره گیری بسیار تمیز به نظر می رسد ، به این معنی که اگر اینقدر تمایل داشتید می توانست این اشتباهات را برطرف سازد.


Speedmaster

روشی که من آن را می بینم ، برای ردیابی آنچه در واقع مطلوب ترین گوشی و بدنه Omega است ، می توان کارهای زیادی انجام داد ، اما باز هم ، مثل این نیست که دیگران توجه داشته باشید که قبلاً این کار را نکرده اند. در شکل خرده فروشی ، ما در مورد ساعت شش رقمی صحبت خواهیم کرد ، به این معنی که اگر وقت و هزینه ای برای صرف آوردن این یکی از جلوه های جلال اصلی خود داشته باشید ، ارزشمند است. کاوش در زیر صحنه تماشای پرنعمت ها کم و بیش حق عبور کلکسیونر است ، و من نمی توانستم به یک روش بهتر برای این کار فکر کنم در حالی که همچنین یک ساعت عالی را روی مچ دست خود قرار می دادم.


حراج های کلکسیونی این Speedmaster را در یک فروش آنلاین که در تاریخ 24 اوت به پایان می رسد ارائه می دهد. تخمین آن 5000 دلار - 10،000 دلار تعیین شده است و در زمان انتشار ، قیمت پیشنهادی بالغ بر 2500 دلار است.


Longines 30CH Ref. 7413

Longines

وقت خود را صرف تمرکز بر روی طراحی یک محصول به اندازه کافی کوچک کنید تا در زیر یک دکمه پنهان شوید ، و شما مجبور خواهید شد تا چند نظر شایعانه را انتخاب کنید. خیر ، یک تایپ زیر شماره گیری خاص قادر به رها کردن بیومتریت شما نیست ، اما اگر هر روز مبلغی را که باید به آن نگاه کنید پول نقد می دهید ، می خواهید هر بخشی از آن را دوست داشته باشید. این چیزی است که من بعد از آنکه بیشتر علاقه مند شدم به کرونوگراف های LongCH مجهز به 30CH و تشخیص برتری انواع خاص نسبت به دیگران علاقه مندم ، یاد گرفتم. همانطور که به زودی برای خودتان می بینید ، به ظاهر کم اهمیت ترین جزئیات این قدرت را دارد که ظاهر یک ساعت را به طرز چشمگیری بالا ببرد ، و از نظر واقعی گزینه های دیگر را از بین می برد.


Longines

شما در حال مشاهده یک Ref. 7413 ، اما هیچ عادی نیست. با مقیاس پالس های اطراف محیط شماره گیری ، این ابتدا برای کسانی که در حوزه پزشکی کار می کنند در نظر گرفته شده است. به شخصه ، من معتقدم این قطعه یک ساعت عینی جذاب تر از انواع مختلف در مقیاس آبی و قرمز شلوغ است ، زیرا به سادگی ظریف تر و برجسته تر و در نتیجه متنوع تر است. این نوع همچنین یک ترفند دیگر در آستین خود به شکل برنامه های کوچک درخشان اطراف راهپیمایی دارد ، و همچنین وضعیت آن را به عنوان انتخاب قانع کننده تر از گزینه فوق الذکر ترسیم می کند.


Longines

تا آنجا که پیشرفت می کند ، هیچ نامی در رابطه با این شخص وجود ندارد ، اما این بدان معنا نیست که ما از گذشته آن آگاه نیستیم. مطابق با عصاره موجود در بایگانی Longines ، این گاهنگاری در سال 1971 به خرده فروش آرژانتینی Perusset ، که در آن احتمالاً به یک متخصص پزشکی فروخته شده بود ، فاکتور شد. هر کس که باید مورد تمجید قرار گیرد ، به رغم وجود علائم سایش ، ساعت به وضوح با مراقبت شدید پوشیده می شد. پرونده آن بی نتیجه مانده است ، و شماره گیری آن اشکالاتی به نظر می رسد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد