ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

پس از پایان جنگ جهانی دوم ، امگا آنچه

HODINKEE LogoLOG در ورود به سیستم

آخرین

بخش ها

فیلم های

برندها

عکسها

مگازین

فروشگاه



HODINKEE آرم

77

 

 

 

فقط به دلیل قدردانی از یک امگا گیرنده 34 میلی متر امگا


معرفی The Fortis Flieger F-43 Bicompax



عقب نشینی یکشنبه در مقایسه با سه پادشاه جهان Chronograph



مجله ویژگی های SoHo Stories


تبلیغات


انتخاب سر دبیر


در عمق هر آنچه شما باید درباره Rolex Explorer بدانید Ref. 14270


ساعتهای صحبت با تاد لوین


نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master


فقط به دلیل قدردانی از یک امگا گیرنده 34 میلی متری امگا

با توجه به اندازه آن قضاوت کنید ، آیا؟



دانی میلتون

13 آگوست 2020

 

 

 


77

روز دیگر ، خودم را در نظر گرفتم - همانطور که اغلب اوقات انجام می دهم - در ساعتم. این روز کمی متفاوت از روزهای دیگر بود ، با این حال که من روحیه خاصی داشتم. موضوع مشاهده من پرنعمت امگا سیمرزر بود. دلیل اینکه من خیلی سخت فکر کردم این بود که داستان کامل ساعت خودم را نمی دانستم. بیشتر این مربوط به این واقعیت است که این یک ساعت است که در خانواده من منتقل شده است ، و منشأ کامل آن به مرور زمان گم شده است. دلیل دیگر این است که این خودرو 34 میلی متری امگا Seamaster از دهه 1950 است. بسیاری از آنها ساخته شده اند (از 33 میلی متر تا 35 میلی متر برای آن ماده) ، که قادر به یافتن اطلاعات موثق در مورد هر ساعت خاص می تواند اثبات شود.


در حالت مراقبتی ، شروع به صحبت با افسانادو و همکار ساعت پرنعمت ، براندون فروز ، مدیر پرنعمت HODINKEE کردم. من چند عکس از ساعت من برای او ارسال کردم و شروع کردم به پرسیدن سوالاتی در مورد شماره مرجع ، حرکت و غیره. این زمانی است که او شروع به صحبت با من درباره چاقوها کرد. می بینید ، برخلاف برخی از Rolex پرنعمت ، که یک نگاه ساده بین لبه ها به بازگو کردن داستان آن کمک می کند ، 34 میلی متر امگا Seamaster کار کمی بیشتر نیاز دارد. وی با مشاهده اینکه این ساعت دارای یک عکس العمل برگشتی است ، به من اطلاع داد که یک چاقو به دهانه کوچک در سمت نه ساعت به من این امکان را می دهد تا آن را باز کنم و اطلاعات لازم را مشاهده کنم - یا به عنوان گزینه دوم می توانم از آن استفاده کنم. آن را به یک ساعت ساز از آنجا که من جان گلدبرگر نیستم ، به شما اجازه می دهم حدس بزنم که بعداً چه کردم.



چند بلوک از آپارتمان من یک فروشگاه تعمیر ساعت کوچک است. با کنجکاوی خودم در سطح اوج ، آنجا قدم زدم. به محض ورود به فروشگاه ، با یک ساعت ساز ، یک آقا بزرگتر آشنا شدم - نام او اد بود. از اد پرسیدم که آیا او ممکن است به من در باز کردن قسمت پشت ساعت کمک کند. او موظف شد او قبل از اینکه ساعت را به من تحویل دهد و - مرد چند کلمه ای - بود ، لحظه ای به حرکت خود نگاه کرد و گفت "ساعت خوب ... این یک ساعت بسیار خوب است." باید بگویم ، موافقم


قدردانی اد از 34 میلی متر امگا من دریچه دار بخشی از دلیل این تمرین فکری است. 34 میلی متر Omega Seamaster چیزی است که از یادگارهای ناچیز در لباس های ساعت پرنعمت استفاده می شود. آنقدر در بازار ثانویه بسیار فراوان است که می توان فقط با سه صفر قیمت را در اختیار داشت. این ساعت ویژه پدر من بود ، هدیه ای از پدرش درست در حدود 60 سال پیش. اکنون ، من مقصر هستم که سالهاست که این ساعت مچی را کم ارزش ارزیابی کرده ام. این خیلی کوچک بود ، و به طور خاص ، این غواصان بزرگتر و اسپرت Seamaster سالهای بعد نبود. در خواندن هر کتاب یا مقاله ای در مورد Seamaster ، تجربه من تقریباً همیشه یکسان بود. مقدمه ای برای خط Seamaster وجود خواهد داشت ، با یک یا دو جمله در مورد آغاز آن ، و سپس بلافاصله تمرکز بر روی مدل های غواصی حرفه ای معرفی شده در پایان دهه 50 می شود. بنابراین ، چه می دهد؟



من به عنوان یک سلب مسئولیت ، من نمی توانم با همه اواسگام دریانوردان 34 میلی متری امگا صحبت کنم از یک چیز ، ساعتهای متنوعی در این مدل وجود داشت که از اواخر دهه 1940 تا دهه 1960 با طیف گسترده ای از لبه ها ، شماره گیری ها ، گوشی ها و عوارض بسیار گسترده ای وجود داشت که تلاش برای ارائه تک آهنگ دشوار خواهد بود. نظر در مورد کل خط با گفتن این حرفها ، من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا نظراتم را تنها بر روی ساعت خود محور بگذارم ، با یک کلیت عالی که در اینجا و آنجا وجود دارد. اما اول ، یک گذرگاه مختصر تاریخی.



تبلیغات امگا Seamaster ، 1951. تصویر ، بایگانی EuropaStar؛ با اجازه استفاده می شود


پس از پایان جنگ جهانی دوم ، امگا آنچه را که از تولید ساعتهای تلاش جنگ آموخته بود (در مورد ساعتهای "کثیف دوز" در اینجا بخوانید) از لحاظ ساختاری قوی و حرکتی با دقت بالا ، مطالعه کرد و یک ساعت جدید مناسب برای مرد غیرنظامی شاغل - ساعت مچی که دارای ویژگی های ضروری برای استفاده نظامی مانند محافظت از شوک و مقاومت در برابر مغناطیس است. آن ساعت Omega Seamaster بود. و علی رغم نسخه جالب تبلیغاتی که از قابلیت های آن (ساخته شده برای یک زندگی اکشن یا The Watch the World Learned to Trust) ساخته شده است ، واقعاً فقط یک ساعت خوب ساخته شده و ساده بود - یک ساعت که می توانستید بر روی مچ دست خود قرار دهید. زمان را به طور دقیق به شما بگویم. از بسیاری جهات ، پرنعمت پرچم دار 34 میلی متری امگا زیباترین ایده یک ساعت مچی ساده ، قابل اعتماد و ساخت کشور سوئیس است.



با بازگشت به داستان مبدا Seamaster خودم ، توانستم اطلاعات چند قطعه ای را پیدا کنم. من همیشه می دانستم که این ساعت g g بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد