ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

65 سال از رولکس است که اولین GMT-Master را راه اندازی می کند

HODINKEE LogoLOG در ورود به سیستم

آخرین

بخش ها

فیلم های

برندها

عکسها

مگازین

فروشگاه




معرفی The Fortis Flieger F-43 Bicompax



عقب نشینی یکشنبه در مقایسه با سه پادشاه جهان Chronograph



مجله ویژگی های SoHo Stories


نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master

باز کردن مشهورترین ساعت مسافرتی جهان.



JON BUES

31 مارس 2020

 

 

 


بازی

تبلیغات


انتخاب سر دبیر


در عمق هر آنچه شما باید درباره Rolex Explorer بدانید Ref. 14270


ساعتهای صحبت با تاد لوین


نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master


یکی از دستاوردهای تاجگذاری بشر در قرن گذشته تسلط بر پرواز بود. هنگامی که برادران رایت پرواز خود را به سمت نسیم ساحلی کیتی هاوک ، N.C. پرتاب کردند ، دری به روی امکاناتی که قبلاً فقط در افسانه ها یا رویا ها تصور می شده بود ، باز شد. اولین پرواز تجاری برنامه ریزی شده اندکی بیش از 100 سال پیش ، از سن پترزبورگ تا همسایه تمپا در فلوریدا صورت گرفت. و محبوبیت بعدی سفرهای هوایی تجاری در دهه 50 و 60s به غیرنظامیان این امکان را داد تا با سرعت بیشتر از هر نسل قبلی به مکانهایی بروند. اما اگرچه امکان رسیدن به قاره دیگر در ساعات صرفاً مطمئناً در حال تغییر بازی بود ، مشکلاتی را نیز ایجاد کرد ، به خصوص که مربوط به زمان نگه داشتن و تنظیم آن است.



داگلاس DC-8-32 N804PA از Pan American World Airways در فرودگاه آمستردام شیپول در سال 1967 (اعتبار: RuthAS / ویکی مدیا مشترک).


دیگر فقط زمان وجود نداشت. در عوض ، زمانی بود که یکی بود و زمان رفتن یکی. این نگرانی روزانه برای خلبانان تجاری بود که مناطق زمانی جهان را در صنعت نوپا حمل و نقل هوایی تجاری متلاشی می کردند. یکی از شرکتهای بزرگ آمریکایی قرن گذشته ، Pan American World Airways ، با یک برند ساعت سوئیسی به نام Rolex همکاری کرد تا ببیند آیا این می تواند یک ساعت مچی را برای گفتن زمان در مکانهای بیشتر از یک کشور ایجاد کند. این از این سبقت است که یکی از کلکسیونی ترین ، تاریخی و مهمترین ساعتهای ورزشی رولکس امروز به دست آمد: GMT-Master.


آلبومین شماره گیری GMT-Master Ref. 6542


استاد استاد GMT (گرینویچ) اولین بار 38 میلی متر قطر بزرگ با شماره گیری قابل خواندن برای Pan Am Pilots بود. اعتقاد بر این است که حداقل برخی از این ساعتهای مجهز به شماره گیری های غیر عادی سفید یا آلبینو هستند. این نام به روش های بیشتری از یک مناسب است. چنین نمونه هایی از 6542 واقعاً نهنگ سفید هستند. در سال 2015 ، HODINKEE این ساعت را در دفتر داشت و بن با آن دست به دست شد.


استاد GMT (GMT-Master) از صفحه‌ای خالی بیرون نیامده است. ما می توانیم ریشه های آن را به سایر ساعتهای اسپرت کلاسیک Rolex ردیابی کنیم ، شاید با شروع Rolex Zerographe مرجع 3346 حدود 1937 با یک حاشیه چرخان ، اما همچنان به مدلهای Submariner و Turn-O-Graph که رولکس در سال 1953 معرفی کرده است ، شروع شود. صفحه های آلومینیومی برای زمان دقایقی به پایان رسید و آنها به عنوان سکویی که رولکس برای توسعه اولین GMT-Master طراحی کرده بود ، خدمت می کردند. تا به امروز ، اگر شما به یک ساعت ساخته شده برای ردیابی زمان در مکان های بیشتر از یک فکر می کنید ، احتمال بسیار خوبی وجود دارد که رولکس GMT-Master ، مایل به آبی و قرمز ، که 24 ساعت فارغ التحصیل شده است ، تصویری است که در آن ظاهر می شود چشم ذهن شما آنچه به عنوان ابزاری هدفمند برای خلبانان آغاز شده است ، از این نقش فراتر رفته و به یک توتم در یک زندگی کیهانی ، شهری و خوش رفت و آمد تبدیل می شود. به همین ترتیب ، نه تنها توسط خلبانان و ناوبران ، بلکه توسط بازیگران مشهور ، سرگرمی ها ، هنرمندان ، متفکران و موسیقیدانان پوشیده شده است - افرادی که شخصیت و سبک آنها به طور روزمره بر ما تأثیر می گذارد.


انجمن جمع آوری ساعت همچنان به مراجع پرنعمت GMT-Master علاقه زیادی نشان می دهد. و مجموعه فعلی GMT-Master IIs چندین مورد از ساعتهای مورد نظر را در خرده فروشی به خود اختصاص می دهد. استاد رولکس GMT-Master ، در بسیاری از اشکال مختلف ، کاملاً مشهورترین ساعت مسافرتی است که جهان تاکنون دیده است.



اولین و جدیدترین نمونه های حاشیه پپسی.


هر جا ممکن باشد ، تاریخ تولید را برای منابع در این مقاله تهیه کرده ام. درک این نکته ضروری است که آنچه را که شماره های داخلی آن را به ما می گویند ، مربوط به تولید پرونده است ، اما این ساعت ها اغلب تا یک سال بعد مونتاژ نمی شدند و بعد از آن ، گاهی سال ها بعد فروخته می شدند. در اواسط دهه 1970 ، رولکس چاپ تاریخ های تولید کیس را متوقف کرد. برای آن ساعت ها ، شماره سریال های چاپ شده در مورد بین لبه ها بهترین بینش را نسبت به زمان ساخت یک ساعت ارائه می دهند ، اما این نیز چیزی از یک علم نادرست است.


65 سال از رولکس است که اولین GMT-Master را راه اندازی می کند ، و در آن زمان ، اگر تمام نمونه های مجموعه سنگهای قیمتی و تنظیمات بند و دستبند مختلف را در نظر بگیرید ، تغییرات بسیار زیادی رخ داده است. نشان دادن هر یک از آنها احتمالاً غیرممکن بود ، بنابراین در عوض ما تصمیم گرفتیم تا به ساعتهایی توجه کنیم که فکر می کنیم داستان مشهورترین ساعت مسافرتی جهان ، از سال 1955 تا به امروز را روایت کنیم.


برای انجام این کار ، ما بار دیگر به اریک باد ، HODINKEE سابق کمک کردیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد