ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

مواد غذایی خارجی خرم استور

11 غذای بین المللی که باید قبل از مردن امتحان کنید


سفر درمورد اکتشاف و یادگیری است - و امتحان یک غذای جدید راهی ایده آل برای شوک زدن به ذائقه و باز کردن ذهن شماست. خواه در خیابانهای ایتالیا باشید و منتظران از شما التماس می کنند که برای شام مواد غذایی خارجی به آنها بپیوندید یا از کالاهای بخارپز در یک کالسکه خیابانی در بانکوک نمونه برداری کنید ، هر برخورد با غذاهای بین المللی جدید فقط فرصتی برای "مانگیا ، شیدایی!" نیست. بلکه برای بیرون آمدن از منطقه راحتی خود ، دیدار با مردم محلی و یادگیری چیز جدید.


نمی توانید تصمیم بگیرید که لقمه بعدی خود را کجا بخورید؟ ما 11 غذای بین المللی را برای فرو رفتن دندانهای شما انتخاب کرده ایم. همه آنها برای فرهنگهایشان مهم و نمادین هستند - و همچنین طعم آنها بسیار شگفت انگیز است.


Spring Rolls ، ویتنام

بهار رول ویتنام

رابین مکنزی / Shutterstock.com

رول های بهاری نقش بسیار زیادی در غذاهای آسیایی دارند و ویتنام نیز از این قاعده مستثنی نیست. یک غذای معروف رول بهار ویتنامی nem nuong cuon است که سوسیس خوک کبابی است و در کاغذ برنج با کاهو ، خیار ، هویج ، دایکون و نعناع سرو می شود که با سس مخصوص (معمولاً مخفی) سرو می شود.

پسر عموی آن ، goi cuon ، از همان مواد اولیه استفاده می کند اما علاوه بر گوشت خوک ، دارای میگو است. Nem nuong cuon و goi cuon را می توان در گاری های غذا و تقریباً در هر رستوران در کشور یافت.


مرتبط: 9 دلیل چرا ویتنام تایلند جدید است

Cevapcici ، ایالات بالکان

cevapcici در کوره

آندریا ایوانوویچ / Shutterstock.com

کرواسی ، بوسنی ، صربستان و مونته نگرو ممکن است یک تاریخچه تقسیم شده داشته باشند ، اما cevapcici یکی از طرفداران طرفدار تمام مرزها است. بسته به جایی که در بالکان هستید ، نوع گوشت مورد استفاده در غذا ممکن است متفاوت باشد - معمولاً گوشت خوک ، گوشت بره ، گوشت گاو ، یا ترکیبی از این سه. Cevapcici با پیاز و سیر تهیه می شود و سپس کباب ، آب پز یا سرخ می شود. پنج تا 10 قطعه سوسیس به اندازه انگشت اغلب با نان های خانگی که برای تهیه ساندویچ استفاده می شود سرو می شود. در کنار آن معمولاً آجوار را پیدا خواهید کرد ، گسترش آن باعث می شود انگشتان خود را لیس بزنید تا آخرین ذره فلفل قرمز بو داده را بدست آورید.


مرتبط: برنامه ریزی سفر در 10 قدم به اروپا

گنوکی ، اروگوئه

مگر اینکه در بیست و نهم ماه به اروگوئه رفته باشید ، احتمالاً هرگز نام Dia de Noquis یا Gnocchi Day را نشنیده اید. رسم خوردن گنوکی در روز 29 امری ساده است. در پایان ماه پول تمام شده است و ترکیب سیب زمینی ، آرد و تخم مرغ یک غذای مناسب برای بودجه فراهم می کند. بسیاری از رستوران های اروگوئه ای غذاهای خود را با نوشابه تبلیغ می کنند و مورد علاقه یکی از گنوهای کلاسیک ، noqui de papa یا سیب زمینی است.


هنگام غذا خوردن فراموش نکنید که مقداری پول زیر بشقاب خود بگذارید. طبق سنت ، انجام این کار موفقیت و سعادت ماه بعد را تضمین می کند.


نمی توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی خارج از منو بخورید؟ سفارش مزه (همچنین هجی املایی). این بخشی از نسخه جهانی تاپاس اسپانیایی است. بسته به مکانی که دارید ، مزه می تواند شامل انواع غذاهای محلی باشد که می تواند شامل لابن (پنیر ماست صاف شده) ، بابا غانوش (بادمجان فلفل دلمه ای) ، موهامارا (یک فلفل تند با آرد سوخاری و گردو) و تابولا (بلغور ، ریز جعفری خرد شده ، نعناع ، گوجه فرنگی ، پیاز کوهی ، آب لیمو و روغن زیتون).


اگر نمی خواهید از منو تصمیم بگیرید یا فقط می خواهید از جنبه اجتماعی اشتراک انواع بشقاب های کوچک لذت ببرید ، این راهی است که باید دنبال کنید.


این غذای سنتی کبکوا با سیب زمینی سرخ کرده ، سس گوشت قهوه ای و کشک پنیر درست می شود. در گذشته ای نه چندان دور ، افراد مشهور و مقامات عمومی بعضاً اشتیاق خود را به پوتین به دلیل منشأ طبقه کارگر پنهان می کردند. اما محبوبیت آن رو به افزایش است و این روزها سرآشپزها گوشت ، پیاز کاراملی و پیچ و تاب های دیگری را به این غذای پرخور و معروف اضافه می کنند.


گرچه ممکن است فکر کنید که قبلاً سیب زمینی سرخ کرده و سیرابی قهوه ای دیده اید - نیوجرسی و سیب زمینی سرخ کرده ، من به شما نگاه می کنم - تا زمانی که آن سیب زمینی سرخ کرده و سس گوجه قهوه ای با کشک پنیر جیر جیر نداشته باشید ، پوتین نداشته اید. مسخره ، شما می پرسید؟ اگر در هنگام چله کشیدن کشک ها جیر جیر می کنند ، این نشانه مطمئنی است که تازه ترین کشک ها هستند.


مرتبط: راهنمای سفر به مونترال

کامل ، شیلی


کامل در شیلی

لاریسا بلینوا / Shutterstock.com

شیلی در میان تولید کنندگان برتر آووکادو در جهان قرار دارد. موانع طبیعی بی نظیر آن - اقیانوس آرام در غرب ، کوه های آند در شرق و صحرای آتاکاما در شمال - به محافظت از درختان آسیب پذیر آووکادو در برابر آفات و بیماری ها کمک می کند. برای نمونه منگنه آووکادوی شیلی ، یک خلوص را سفارش دهید. این یک هات داگ است که اندازه آن دو برابر هات داگ آمریکایی است و در آن آووکادو ، گوجه فرنگی ، کلم ترش و سس مایونز قرار دارد. اگر این مورد شما نیست ، ناامید نشوید. آووکادو برای رژیم شیلی ضروری است و گزینه های زیادی برای گنجاندن آووکادو در هر وعده وجود دارد.


مرتبط: ایمنی مواد غذایی: چگونه از بیمار شدن هنگام مسافرت خودداری کنیم

گوشت کانگورو ، استرالیا

گوشت کانگورو استرالیا

کانگورو مدتهاست توسط خورده شده است

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد