ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

خرید قهوه

فروشگاه قهوه Pachamama متعلق به کشاورز در دیویس ، کالیفرنیا افتتاح شد

تعاونی قهوه متعلق به کشاورز ، پاچاماما قهوه ، یک کافه خرده فروشی سوم خرید قهوه  را افتتاح کرده و به ریشه های خود در دیویس ، کالیفرنیا بازگشت.


شرکت برشته و خرده فروشی مستقر در ساکرامنتو در ابتدا در سال 2006 فعالیت خود را در دیویس آغاز کرد و فروشگاه جدید در قلب مرکز شهر Centennial Plaza قرار دارد. این فروشگاه فقط در فاصله ای از مسافتی است که مشروبات الکلی قهوه محلی طی 13 سال گذشته از غرفه Pachamama در بازار کشاورزان دیویس عبور کرده است.


قهوه Pachamama Davis 1


این فروشگاه به کافه شرقی ساکرامنتو Pachamama و کافه آنجلس ساکرامنتو Midtown Sacramento ، که در سال 2018 افتتاح شد ، می پیوندد.


بنیانگذار و مدیر عامل شرکت قهوه Pachamama ، Thaleon Tremain به روزنامه دیلی قهوه گفت: این مشاغل در طی چند ماه گذشته توانسته است رونق بگیرد ، حتی در حالی که صندلی های داخلی به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 بسته شده است و دستمزد باریستاها افزایش یافته است.


قهوه Pachamama Davis 3


ترمین گفت: "اگر ما قبل از همه گیری در مردم ما سرمایه گذاری نکردیم ، ممکن است امروز خیلی خوش شانس نباشیم." وی گفت: "پاچاماما همیشه روی فروش دانه های قهوه به طور مستقیم به مصرف کننده تمرکز داشته است ، بنابراین ما قبلاً تعداد زیادی قشر قهوه خانه های خود را به ما مراجعه می کردند. در ماه مارس ، قیمت کیسه های فله ای 5 پوندی خود را به 50 دلار در هرکدام از کافه ها کاهش دادیم ، که ثابت شده که این یک حرکت محبوب است. تجارت لوبیا در کافه های ما رشد چشمگیری داشته است. "


قهوه Pachamama Davis 4


انتقال لوبیا بیشتر در نهایت به سود تولیدکنندگان قهوه در مقیاس کوچک که تعاونی هایی در پرو ، نیکاراگوئه ، گواتمالا ، مکزیک و اتیوپی را تشکیل می دهند ، است که به طور جمعی و کاملاً صاحب تعاونی قهوه Pachamama هستند. ترمین گفت: چنین پشتیبانی در دوره COVID-19 به طور فزاینده ای اهمیت یافته است.


Tremain گفت: "هنگامی که گرد و غبار برطرف شود ، ما می آموزیم که کارگران مزرعه و کشاورزان خرده فروشی قیمت بالایی را در زمانی که حداقل می توانند آن را بپردازند ، پرداخت می کنند." "طی چند سال آینده ، به احتمال زیاد ما شاهد ده ها هزار قهوه خانواده قهوه ، سرزمین خود ، تعاونی ها و حتی کشورهایشان خواهیم بود. برداشت آینده در آمریکای لاتین ممکن است آخرین مورد برای بسیاری از کشاورزان قهوه باشد ، بنابراین ما برای افزایش شدید قیمت C دعا می کنیم. ما قبلاً شاهد تقاضای کمتر از واردکنندگان ، دسترسی کمتر به اعتبار و هزینه سرمایه برای تعاونی های تولیدکننده هستیم. بسیاری از کشاورزان فقط منابع لازم برای زنده ماندن از این بحران را ندارند. "


قهوه Pachamama Davis 5


سومین کافی شاپ Pachamama هم اکنون در خیابان 130 G در مرکز دیویس افتتاح شده است.


https://khorramstore.com/product-category/beverages/buy-coffee/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد