ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

استیک مواد غذایی خارجی سوییسی

اگرچه نام کیک شکلاتی آلمانی ممکن است تصاویری از شیرینی های غنی در برخی از نانوایی ها یا کافه های باواریایی را تداعی کند ، واقعیت این است که این کیک شکلاتی با یخ زدگی از نارگیل-اسپند مدیون نام خود را نه به یک کشور اروپایی بلکه به یک شیرینی پزی انگلیسی الاصل به نام ساموئل ژرمن مدیون است. در سال 1852 ، آلمان انواع مختلف شکلات پخت را برای کارفرمای خود ، شرکت شکلات Baker مستقر در ماساچوست ، تهیه کرد که آن را به عنوان مواد غذایی خارجی شکلات شیرین Baker German فروخت. در سال 1957 ، یک خانم جورج کلی ، یک خانم خانه دار دالاس ، از شکلات موجود در دستورالعملی که او "کیک شکلاتی ژرمن" نامیده بود ، در اخبار صبح دالاس منتشر شد استفاده کرد. جنرال فودز ، که پس از آن صاحب بیکر بود ، دستورالعمل را در سراسر کشور پخش کرد و در برخی موارد "" های تصرف ناپدید شدند ، و به نظر می رسد کیک آلمانی است.

بستنی هاگن دازز
بستنی Häagen Dazs
در دهه 1920 ، در سن 10 سالگی ، روبن ماتوس مهاجر یهودی لهستانی شروع به کمک به دایی کرد که یخ های ایتالیایی را در بروکلین می فروخت. او در مشاغل خانوادگی باقی ماند و به یک تامین کننده ساندویچ بستنی و میله های یک واگن در برانکس تبدیل شد. سالها بعد ، در سال 1960 ، به عنوان رئیس شرکت ، Mattus تصمیم گرفت یک سری بستنی های برتر ، غنی تر از مارک های تجاری معمول ، تولید کند. او می خواست به آن نام صدایی دانمارکی بگذارد ، شاید به این دلیل که دانمارکی ها به دلیل کیفیت محصولات لبنی و عشق به بستنی مشهور هستند ، اما همچنین ممکن است به عنوان ادای احترامی به قهرمانان مقاومت دانمارک باشد که بیشتر یهودیان کشورشان را نجات دادند جنگ جهانی دوم. دوریس ، دختر ماتوس بعداً یادآوری کرد که او ساعتها در آشپزخانه خود نشسته بود و سعی داشت کلمات مزخرف را امتحان کند تا اینکه "Häagen-Dazs" را زد. اگرچه این کلمات در دانمارکی معنی ندارند (که از umlauts استفاده نمی کند یا ترکیب حرف "zs" ندارد) ، کارتن های اولیه بستنی نقشه ای از دانمارک را نشان می دهند.

آب نبات سیب زمینی ایرلندی
آب نبات سیب زمینی ایرلندی
در ساخت این خوراکی های شیرین هیچ سیب زمینی آسیبی ندیده است. این شیرینی های خام شکلاتی از خامه نارگیل متراکم یا فاج شکلات سفید با دارچین و / یا کاکائو غبارروبی می شود به طوری که شبیه سیب زمینی های کوچکی است که از زمین کنده شده اند. مغزهای کاج گاهی اوقات در قسمت خارجی جاسازی می شوند تا چشم سیب زمینی را نشان دهند. آب نبات های سیب زمینی ایرلندی یکی از غذاهای خاص فیلادلفیا است که قدمت آن به حدود یک قرن قبل می رسد. چه کسی اولین بار آنها را ایجاد کرده است ثبت نشده است ، اما اوه رایان ، یک تولید کننده آب نبات در حومه فیلی ، ادعا می کند که بزرگترین تولید کننده امروز آنها است.

س Quesال
س Quesال
این تنوع با ضخامت متوسط ​​و خامه ای Tex-Mex روی فوندو که به آن شیلی کونسو (شیلی با پنیر) نیز می گویند ، مربوط به غذاهایی از شمال مکزیک است که به آنها پنیر ذوب شده یا پنیر ذوب شده (پنیر ذوب شده) می گویند. به شکلی که بیشتر اوقات در تگزاس و اطراف جنوب غربی از آن لذت می برید ، اما کاملاً یک اختراع در مرزهای شمالی است. برخی از نسخه ها ممکن است از پنیر چدار ، مونتری جک یا سایر پنیرهای مرسوم استفاده کرده و به آنها شیرینی های تازه یا ادویه های مختلف اضافه کنند. اما نسخه کلاسیک به هیچ وجه فانتزی نیست. این فقط یک تخته ذوب شده پنیر فرآوری شده Velveeta است که یک قوطی کوچک گوجه فرنگی Ro-Tel Diced و Green Chilies در آن به هم زده شده است. فقط تورتیلا آرد یا چیپس تورتیلا ذرت را اضافه کنید تا در پنیر فرو برود.
پانسمان روسی
مخلوطی از سس مایونز و سس گوجه فرنگی بهمراه مواد اضافه شده که ممکن است شامل ترب کوهی ، سس Worcestershire ، آب لیمو ، فلفل دلمه ای خرد شده ، پیازچه ، خیار شور یا ترشی و سس تند باشد ، این ساندویچ و سس سالاد در غذاهای روسی ناشناخته است. یک نظریه معتقد است که نام آن به این دلیل است که نسخه اولیه آن شامل خاویار بود. این اصطلاح در اوایل سال 1900 ثبت شده است ، اما ظاهراً در ابتدا به یک شراب ساده تر اشاره داشته است. اعتبار ایجاد لباس پوشیدن روسی به معنای امروزی به طور کلی به جیمز ای کوبورن ، کارآفرین نیوهمپشایر تعلق دارد ، که فروش آن را از فروشگاه Nashua خود در سال 1910 و شاید زودتر از آن آغاز کرد.

اسپاگتی و کوفته
اسپاگتی و کوفته
در ایتالیا ، کوفته ها یک پیش غذا ، یا حتی یک غذای اصلی هستند. افزودن آنها به ماکارونی برای یک آشپز ایتالیایی چندان منطقی نخواهد بود: غذاهای اصلی و ماکارونی هرگز در ایتالیا با هم سرو نمی شوند و به هر حال رشته فرنگی معمولاً با سس هایی با بافت ریز یا متوسط ​​تهیه می شود که به آنها چسبیده و نه بزرگ تکه های پروتئین این ترکیب تقریباً به یقین توسط مهاجران ایتالیایی به شهر نیویورک در اوایل قرن بیستم ایجاد شد. انجمن ملی پاستا ، که در سال 1904 در ایالات متحده تأسیس شد ، آنچه که ظاهراً اولین دستور تهیه ماکارونی و کوفته در دهه 1920 است ، منتشر شده است.
رول تند تند
رول تند ماهی یکی از محبوب ترین پیشنهادات در بارهای سوشی این کشور ، ترکیبی از ماهی تن است که با جلبک دریایی پیچیده می شود (اغلب "خراش" است ، قطعه هایی که پس از برداشتن قسمتهای اصلی استخوانهای ماهی باقی مانده است) ، برنج ، تند سس مایونز ، و معمولاً پیاز کوهی و دانه کنجد. غذاهای تند در غذاهای سنتی ژاپنی نادر است ، اما مشتریان آمریکایی در بارهای سوشی اغلب آنها را درخواست می کنند. برخی منابع گزارش می دهند که این پاسخ ویژه به درخواست آنها ابتدا در یکی از بارهای سوشی یا دیگری در Little Tokyo L.A. داده شده است. اما ژان ناکایاما از مانکی 104 ساله در سیاتل ادعا می کند که شوهرش ،
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد