ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

این هنوز هم به عنوان یکی از قسمت های مورد علاقه من

HODINKEE LogoLOG در ورود به سیستم

آخرین

بخش ها

فیلم های

برندها

عکسها

مگازین

فروشگاه




معرفی The Fortis Flieger F-43 Bicompax



عقب نشینی یکشنبه در مقایسه با سه پادشاه جهان Chronograph



مجله ویژگی های SoHo Stories


تبلیغات


انتخاب سر دبیر


در عمق هر آنچه شما باید درباره Rolex Explorer بدانید Ref. 14270


ساعتهای صحبت با تاد لوین


نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master


عقب نشینی یکشنبه در مقایسه با سه پادشاه جهان Chronograph

جادو به صورت دستی زخم می زند.



HODINKEE

16 آگوست 2020

 

 

 


9

آیا به پایان تاریخ نگاری دلپذیر کول رسیدگی کردید و احساس می کنید حتی به محتوای کرونوگرافی بسیار باورنکردنی نیاز دارید؟ در این صورت ، به یک لینک زیر برای سه در سه مراجعه کنید که نگاهی جامع و تطبیقی ​​در Patek Philippe 5170G ، Vacheron Constantin Harmony Chronograph و A. Lange & Söhne Datograph Up / Down دارد. با استفاده از فیلم ، تعداد زیادی عکاسی و حتی یک خرابی فنی توسط نیک مانوسوس ما ، ممکن است لازم باشد که زمان اضافی را برای این یکی مسدود کنید.



با بن ، جک و HODINKEE alum Kiran Shekar که هر کدام یکی از این سه را انتخاب می کنند ، این پست تقریباً پنج ساله یک کلمه جدی و بیش از سهم عادلانه اش از زخمی های دست زخمی را ایجاد می کند. مطمئن باشید که به نظرات نظر می دهید و به ما اطلاع دهید که کدام یک از سه نفری را که برای مچ دست خود انتخاب کرده اید ، انتخاب کنید.


برای خواندن (و تماشا کنید!) اینجا را کلیک کنید: "Three On Three: مقایسه Patek Philippe 5170G ، Chronograph Harmony Vacheron Constantin، and A. Lange & Söhne Datograf Up / Down (VIDEO)".


A-LANGE-SOHNE

 

PATEK-PHILIPPE

 

VACHERON-CONSTANTIN

 

سه در یک

 

DATOGRAPH

 

یکشنبه مجددا

 

5170G

 

هارمونی

این را بخوانید Next

یک پروژه Speedmaster Loupe A ، یک Patek Philippe خرده فروشی توسط Gübelin ، و یک Chronostop سطح بعدی بیاورید

توسط ISAAC WINGOLD


داستان ساعت من در حال ازدواج با یک عروسک پرنعمت ، یک سالگرد زنیت نوع 20 ، یک پدر Rolex Explorer II ، و بیشتر

توسط HODINKEE


In-Depth The Classic A. Lange & Söhne Datograf

توسط COLE PENNINGTON


یکشنبه به عقب برگردید چرا نازک است

توسط HODINKEE


مرتب سازی بر اساس آخرین

9 اظهار نظر

لطفا برای ورود به سیستم وارد شوید یا ثبت نام کنید


mdg · 6 ساعت پیش

Lange توسط نشانگر ذخیره انرژی خراب شد ، بعلاوه این یک fattie است. من عاشق شکل VC هستم ، اما آنها قبلاً می دانستند که چگونه یک ساعت زیبا (با اندازه) درست کنند ، نه ظاهراً. Patek کاملاً مناسب است اما در این نسخه از دستهای لاغر استفاده شده است و نه از برگهای زیبا. فقط در صورتی که نسخه های دیگر را ندیده اید ، خارق العاده است.



ilanarmi · 2 ساعت پیش

چرا فقط از حس کنجکاوی ، چرا شاخص ذخیره برق را دوست ندارید؟ شماره گیری را بیش از حد شلوغ می کند؟



Moglybear · 2 ساعت قبل

من معمولاً با شاخص های روابط عمومی نیز مشکل دارم اما گفته ام که این شخص واقعاً مرا آزار نمی دهد. این یک دایره است و حداقل متقارن آن. آنهایی که سیکو برای من دردناک هستند ...


1 لایک


linden · 17 ساعت قبل

این هنوز هم به عنوان یکی از قسمت های مورد علاقه من شناخته می شود و من آن را در طول سال ها چندین بار بازنویسی کرده ام. در واقع سه در سه بسیار نادر است (شش در شش سال؟) اما چنین محتوای قوی ارائه می دهد. من دوست دارم این حرف را ببینم که گفته شود دو صفحه است. اگر می توانستید من قدردانی می کنم که آنها زمان کمی را صرف می کنند و آمادگی لازم را دارند ، اما تقابل ساعت ها و نظرات متفاوت در میان صفحه برای بیننده کاملاً غنی است.

شاید تقویم های دائمی یا تقویم های سالانه؟


1 لایک


GregP · 1 روز پیش

این نسخه قدیمی تر 5170 است. نسخه آخر مقیاس پالس را از بین می برد و ظاهری بسیار کم نظیر به آن می بخشد. ارائه در طلای گل رز به سادگی خیره کننده است (و من ساعتهای زرد یا گل رز را دوست ندارم). من مطمئن نیستم که به غیر از شاید تولید بیش از حد ، اما قبل از همه گیر اینها در لیست ثانویه 25 تا 30k off در بازار ثانویه فروخته می شدند.



mwc5k · 1 روز پیش

یکی از مورد علاقه های من همیشه احساس می کردم پرونده هارمونی مورد استقبال قرار گرفته است.


1 لایک


Gav · 1 روز پیش

با احترام کامل به دیتوگراف (و این یک احترام زیادی است) ، 5170 مورد علاقه من است. البته مدل دقیق بررسی نشده ، بلکه 5170G-010 است.



Teahound · 1 روز پیش · ویرایش 1 روز پیش

اگر مجبور شدم بین این سه مدل انتخاب کنم ، احساس می کنم هم بسیار خوش شانس باشم و هم خیلی بی اطمینان. احتمالاً مجبور شده ام "یک مایر" را انجام دهم و همه آنها را بدست آورم.


من همچنین تحت تأثیر قرار گرفتن همه شما به عنوان بسیاری از موارد سازنده و جالب برای گفتن در مورد این ساعت ها قرار گرفته اید. اگر این فیلم من بود ، من فقط نشسته بودم در آنجا غرق شوم تا اینکه کسی آمد تا مرا از بین ببرد.


1 لایک


ICH · 1 روز پیش

من می دانم که این سه پادشاه در این مورد شکی ندارند ، اما آیا کسی می تواند درباره JLC Duometer Chrono به من بگوید؟ باد دستی دارد و همچنین زیبا به نظر می رسد. به علاوه قیمت بودجه نسبتاً صحبت کردن.


2 لایک

بحث های برتر


معرفی Accutron Spaceview 2020 و Accutron Spaceview DNA (تصاویر زنده و قیمت گذاری)


فقط به این دلیل که جوانب مثبت ، منفی ، هزینه و تاریخ پراکنده پلاتین است


تماشای Spotting Gordon Murray در حالی که در Supercar T.50 مشغول استفاده از TAG Heuer است


خبرنامه Hodinkee


بهترین اخبار و داستانهای تماشا شده را به صندوق ورودی خود دریافت کنید.


ایمیل خود را وارد کنید

 هفتگی روزانه

آخرین داستان های هفته آخر


Hands-On The Seiko Prospex SNJ029 خورشیدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد