ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

پست قبلی

Treasures تماشای Luxury 2018 - اخبار تماشا Baselworld SIHH
ساعتهای سوئیس برای راه اندازی ساعت T-رکس فوق العاده توسط MB&F ، L’Epée و Massena LABBY MARTIN GREEN | 30 ژوئیه ، 2020
معدودی از تاریخ ها به همان اندازه جذاب هستند که دایناسورها روی زمین می چرخند. به خصوص T-Rex همواره بر مردم و در میان آنها طراح ماکسیمیلیان مورتنس تأثیر عمیقی گذاشته است. او ایده ای از ماکسیمیلیان بسر ، که یک کله کشی کریسمس را در بالای پاهای مرغ قرار می داد ، به ساعت T-Rex تبدیل کرد. به همین منظور ، وی از الهام بخش استیون اسپیلبرگ در سال 1993 به نام "Jurassic Park" الهام گرفت. اولین ساعت T-Rex یک قطعه منحصر به فرد بود که در نسخه 2019 "فقط تماشا" ، حراج خیرخواهانه برجسته جهان ، در نسخه سال 2019 حراج شد. پس از این در سه نسخه رنگی مختلف نیز محدود به 100 قطعه در دسترس قرار گرفت.

برنز T-Rex
اکنون حماسه همچنان ادامه می یابد که MB & F و L'Epée به یک جانباز صنعت دیده بان ، ویلیام ماسینا ، و کمپانی وی Massena LAB پیوسته اند. جایی که ساعت اصلی T-Rex ظاهراً مدرن به نظر می رسید ، با داشتن پاها و ساختار آن عمدتاً از جنس استنلس استیل ساخته شده است ، برنز در این نسخه جدید جای خود را خواهد گرفت. ظاهری آزار دهنده به ساعت می بخشد ، به خصوص در ترکیب با شماره گیری سبز شفاف ، که شیشه ای مورانو است. برنز بدن با استفاده از آن به منظور دستیابی به اکسید کردن آن و تهیه یک پتینه به آن با دست انجام شده است که برای هر ساعت بی نظیر خواهد بود. پس از این ، برنز تثبیت می شود تا ظاهر فعلی خود را حفظ کند.

MB&F T-Rex

ویلیام ماسینا از Massena LAB در این باره می گوید؛ من ایده انجام T-Rex را به صورت برنز با چشم سبز ، با الهام از پارک ژوراسیک ، به مکس (B (sser ، بنیانگذار MB&F) تحویل دادم. با همکاری MB & F ، Massena LAB مشخصات اولیه ای را برای طرح اصلی ارائه داد که سپس به L'Epee به سازنده تحویل داده شد. من بخشی از هر مرحله از مراحل تولید با تیم در L'Epee بودم تا اطمینان حاصل کنم که دید ما کاملاً زنده شده است. ما از همکاری با ساعتهای سوئیس برای معرفی همکاری با دنیای ساعت لذت می بریم.

دیوید هارلی ، معاون اجرایی Watches of Switzerland با این نظر موافق است ، و تأکید می کند که چگونه این همکاری منحصر به فرد منجر به یک ساعت از نوع شد. آنچه در اینجا منحصر به فرد ترین است این است که شما سه بازیکن کاملاً متخصص در کنار هم جمع شده اید تا بتوانند آنچه را که قبلاً محصولی بسیار تخصصی و طاقچه است ، تهیه کنند و با یک درمان زیبایی شناسی خاص و استفاده از برنز تثبیت شده ، آن را منحصر به فرد تر کنند. این یک ساعت را می سازد که نماینده این "جلسه لحظه به لحظه ذهن" است و خروجی کالای واقعی جمع کننده است.

برنز T-Rex
ساعت با حرکتی که توسط L'Epée انجام شده است نیرو می گیرد. از 138 قسمت تشکیل شده است ، از جمله یک چرخ تعادل که در بالا قرار دارد. سیم پیچ و تنظیم توسط یک کلید ویژه انجام می شود و به ساعت 8 ساعت انرژی می دهد. برنز T-Rex فقط به 15 قطعه محدود شده است و در ساعتهای سوئیس موجود است. همانطور که دیوید هارلی ، معاون اجرایی ساعتهای سوئیس اظهار داشت؛

به عنوان رهبر صنعت در خرده فروشی ساعتهای خوب ، ساعتهای سوئیس احساس می کند که این امر فقط مهم نیست بلکه وظیفه ما حمایت از ساعت سازی مستقل است. این مارک ها خلاقیت و نوآوری را به ارتفاعات جدید صنعت ما سوق می دهند و جامعه ای با ساعت سالم و متعادل را به وجود آورده اند. ما هنگامی که با ساعت سازان مستقل شریک می شویم پاسخ شگرفی از طرف مشتریان دریافت کرده ایم و اکنون نه تنها به عنوان یک دستگاه جوجه کشی برای مارک های کوچک عمل می کنیم بلکه به عنوان منبع آموزش در مارک های مستقل برای کلکسیونرها و علاقه مندان نیز فعالیت می کنیم.

با این کار ساعتهای سوئیس بار دیگر تأیید می کند که شهرت خود را به عنوان حامی افتخار ساعت سازی مستقل و وطن همه چیزهای (وحشیانه) خارق العاده می داند.

پست قبلی
پیچیدگی Haute: تقویم دائمی تقویم Spitfire IWC Big Pilot
پیچیدگی Haute: تقویم دائمی تقویم Spitfire IWC Big Pilot
پست بعدی
قایق بادبانی رولکس-استاد 42
Watch of the Week: Rolex Yacht-Master 42
   
صفحه اصلی درباره ما در تماس با ما MAGAZINE HAUTERESIDENCE.COM HAUTELIVING.COM
کلیه مطالب و منبع © 2020 Haute Time | Hautetime.com توسط گروه رسانه ای هاوت برای شما آورده شده است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد