ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

امگا هنگام ساخت این ساعت که

Treasures تماشای Luxury 2018 - اخبار تماشا Baselworld SIHH
یک Speedmaster جدید مشارکت بین امگا و AlinghiBY MARTIN GREEN را جشن می گیرد | 28 ژوئیه 2020
سوئیسی ها نه تنها می دانند که چگونه ساعت درست کنند ، بلکه می دانند چگونه دریانوردی کنند. Alinghi در این رقابت موفق شد ، با برنده شدن در جام آمریکا ، یکی از خواستارترین مسابقات قایقرانی جهان ، نه یک بار بلکه دو بار. اینها تنها دستاوردهای آنها در تیم سوئیس نیست ، زیرا آنها در لباس مانتوهای هشت D35 Trophy خود را دارند ، هفت بار برنده مسابقات بولد شدند و در چهار قهرمانی سریال Extreme Sailing پیروز شدند. از سال 2019 امگا شریک زمانه آنهاست ، که اکنون آنها با یک ساعت از آن جشن می گیرند. این همانطور که انتظار می رود Seamaster نیست ، بلکه با کمال تعجب Speedmaster است.

OMEGA_RK_X90A9873_RET_MAKINGOF
امگا هنگام ساخت این ساعت که مبتنی بر Speedmaster Dark Side Of Moon است ، از قایقهای تیم Alinghi الهام گرفته شده است. کیس بزرگ 44.25 میلی متر از سرامیک اکسید زیرکونیوم سیاه و سبک و مقاوم در برابر خراش ساخته شده است که دارای کالیبر 1865 می باشد. این حرکت باد دستی به شکل استاندارد استفاده نمی شود بلکه دارای تزئینات منحصر به فرد و پیشگامانه ای است که شباهت زیادی به مادون قرمز TF35 جدید دارد که Alinghi است. قایقرانی با یکی از جالب ترین جزئیات ، الگوی الیاف کربن است که امگا در برخی از پل ها با استفاده از فناوری به نام لیزر زدایی اعمال کرده است. این روش همچنین برای دستیابی به یک اثر لانه زنبوری روی صفحه اصلی و پل بشکه استفاده می شود.

OMEGA_311.92.44.30.01.002_amb_02
این ساعت همچنین بسیاری از اشاره های ظریف دیگر به تیم Alinghi دارد. بدیهی ترین آن را می توان در ساعت شش و با نشان آرم تیم ها یافت. هنگامی که عملکرد chronograph فعال شود ، این دیسک که از آلومینیوم آنودایز ساخته شده است ، شروع به چرخش می کند. این آرم را می توان در مکان شروع یا توقف نیز یافت ، در حالی که مقیاس توخیم سنج برای دید بهینه در شرایط کم نور با Super-LumiNova پر شده است. یک پیشخوان دقیقه دوباره طراحی شده به عنوان یک تایمر رگاتا دو برابر می شود ، بنابراین شمارش معکوس پنج دقیقه ای سنتی به راحتی می تواند دنبال شود. Speedmaster Dark Side of Moon Alinghi با بند بند سوراخ شده روی مچ دست ایمن شده است ، همچنین شامل تم رنگ سیاه و قرمز این تیم است.

پست قبلی
تماشای هفته؛ Panerai Submersible PAM00959
تماشای هفته؛ Panerai Submersible PAM00959
پست بعدی
پیچیدگی Haute: تقویم دائمی تقویم Spitfire IWC Big Pilot
پیچیدگی Haute: تقویم دائمی تقویم Spitfire IWC Big Pilot
   
صفحه اصلی درباره ما در تماس با ما MAGAZINE HAUTERESIDENCE.COM HAUTELIVING.COM
کلیه مطالب و منبع © 2020 Haute Time | Hautetime.com توسط گروه رسانه ای هاوت برای شما آورده شده است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد