ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

خودروی تازه اعلام شده گوردون

HODINKEE LogoLOG در ورود به سیستم

آخرین

بخش ها

فیلم های

برندها

عکسها

مگازین

فروشگاه




معرفی The Fortis Flieger F-43 Bicompax



عقب نشینی یکشنبه در مقایسه با سه پادشاه جهان Chronograph



مجله ویژگی های SoHo Stories


تبلیغات


انتخاب سر دبیر


در عمق هر آنچه شما باید درباره Rolex Explorer بدانید Ref. 14270


ساعتهای صحبت با تاد لوین


نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master


تماشای Spotting Gordon Murray در حالی که در Supercar T.50 مشغول استفاده از TAG Heuer است

T.50 ، F1 و TAG Heuer.



جیمز استیسی

17 آگوست 2020

 

 

 


19

به عنوان یکی از معتبرترین و توانمندترین معماران مسابقه اتومبیلرانی و ورزشی در چند دهه گذشته ، ممکن است فکر کنید که گوردون موری یک ساعت واقعا باورنکردنی را بپوشد. با سابقه در فرمول یک و تمرکز او بر روی برش مواد و طراحی سبک ، شاید یک ریچارد میل یا حتی یک Daytona کلاسیک. موری ، که به احتمال زیاد به دلیل داشتن مرد پشت پرده افسانه ای مک لارن F1 شناخته می شود ، اخیراً سوپر ستاره بعدی خود را معرفی کرد: Gordon Murray Automotive T.50. از طریق پوشش گسترده ، مدتی را برای پیگیری ساعت دیده شده روی مچ دستم - که اتفاقاً TAG Heuer Carrera Caliber 5 Automatic مدل است.



Henry Catchpole با گوردون موری در مورد T.50 جدید Carfection (ضبط از یوتیوب از طریق Carfection) گفتگو می کند.


در حالی که شاید یک ساعت مچی پررنگ تر از آنچه انتظار داشتیم از مردی که Rocket ، Mercedes-Benz SLR McLaren و سریعترین خودروی طبیعی که تاکنون ساخته شده باشد ، انتظار داشته باشیم ، در واقع یک انتخاب نسبتاً طبیعی برای موری است. اجازه دهید توضیح دهم.


پشت پرده در اینجا ما را به اوایل دهه 80 می برد ، با نام تجاری به نام Techniques d'Avant Garde (با نام مستعار TAG) ، مدیرعامل TAG ، منصور اوججه و یک بریتانیایی به نام رون دنیس. TAG در فرمول یک بسیار حضور داشت و دنیس از زمان تأسیس آن در سال 1981 در گروه مک لارن اجرای نمایش را اجرا کرده بود. در سال 1983 ، اوججه با دنیس همکاری کرد تا مک لارن بین المللی را تشکیل دهد ، مرحله بعدی که یکی از موفق ترین ها خواهد بود. تیم های فرمول یک در همه زمان ها (و بعداً ، ماشین های مک لارن را تشکیل می دهند).



پیتر استیونز (طراح F1 ، چپ) و گوردون موری (سمت راست) در سال 1991. اعتبار تصویر: "جاه طلبی رانندگی: داستان رسمی درون داستان مک لارن F1 ،" مک لارن اتومبیل 1999.


پس از آن به سال 1985 می پریم وقتی TAG و دنیس Heuer را به دست آوردند و TAG Heuer را خلق کردند. در تلاش برای نگه داشتن یک داستان پیچیده به عنوان ساده ترین شکل ممکن (مک لارن در طی چند سال چندین پیوند مجدد گیج کننده را پشت سر گذاشته است ، به ذکر TAG Heuer نیست) ، در سال 1987 ، ران دنیس مدیر فنی جدیدی را برای مک لارن به ارمغان آورد. گوردون موری (تعجب آور!).



McLaren F1.


تبلیغات

گرچه مطمئناً از ذهن موری و استعداد باورنکردنی متولد شده است ، F1 از طریق تیمی چهار نفره از جمله موری ، منصور اژجه ، ران دنیس و رئیس بازاریابی مک لارن ، کرایتون براون به واقعیت پیوست. گفته می شود که این چهار نفر ایده ساخت ماشین نهایی جاده ای را در حالی که در سال 1988 در فرودگاه لاینات میلان در یک اتومبیل لنگر گیر افتاده بودند ساخته بودند. در حالی که می توانید درباره F1 موجود در قطعه من برای مجله HODINKEE جلد 5 بیشتر بخوانید (اتومبیل) ، این خودرو به نمادی از دوران خاص خود تبدیل شده است و با توجه به مهندسی باورنکردنی ، تولید بیش از حد محدود و موفقیت در مسابقه قابل توجه ، دستورات F1 یک ارزش باورنکردنی در بین جمع. اما حالا موری ماشین جدیدی دارد.



گوردون موری در GMA جدید T.50 نشسته و ورزش اتومبیل TAG Heuer Carrera Caliber 5 Automatic (تصویر از طریق خودروی گوردون موری)


T.50 با داشتن فلسفه بودن بودن یک خودروی راننده خالص با حداقل تداخل دیجیتال ، جانشین معنوی McLaren F1 است. در حالی که من به علاقه مندان پیشنهاد می کنم از لینک های موجود در این پست به تماشای و خواندن بپردازند ، T.50 یک صندلی سه تایی (راننده در وسط) 2،174 پوند سوپر با یک پیشرانه V12 با 654 اسب بخار 3.9 لیتری می باشد. گیربکس شش سرعته دستی ، آیرودینامیک فعال با فن و ردیف 12100 دور در دقیقه. فقط 100 عدد تولید می شود و حدود 2.6 میلیون دلار قیمت دارد. اگر این دو جمله به شما goosebumps ندهند ، اگر به خاطر یکی از پست های اخیر ، عالی و با ظرافت عجیب و غریب جک ، وثیقه کنید ، مرتکب تخلف نمی شوم.



خودروی تازه اعلام شده گوردون موری T.50 (تصویر از طریق خودروی گوردون موری).


برای کسانی که گیر کرده اند ، فقط با خلاصه ای از اتصال Murray-TAG-Heuer که در بالا برجسته شده است ، بیایید به تماشای آن برویم. پرتاب جهانی T.50 توسط هر خروجی اتومبیل روی سیاره پوشانده شده بود (هدیه کنید یا بگیرید) ، و کالیبر 5 TAG Heuer موری را می توان در بخش اعظمی از پوشش بدست آمده (برای اشاره به عکس های مطبوعاتی GMA خود ، شامل سمت چپ) کرد. ) اگر می خواهید خودتان را ببینید (و اطلاعات بیشتری در مورد T.50 از آنچه که در اینجا می توانم به اشتراک بگذارم) یاد بگیرید ، حتما این بررسی اجمالی را از Henry Catchpole at Carfection و این فیلم مشابه اما تاریخی بیشتر از جک ریکس در بالا بررسی کنید. دنده. در طول پوشش ، موری را می توان پوشید که یک TAG Heuer Carrer مدرن دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد