ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

منطقی در کل این مقاله باشد). معاملات فولا

HODINKEE LogoLOG در ورود به سیستم
آخرین
بخش ها
فیلم های
برندها
عکسها
مگازین
فروشگاه



معرفی The Fortis Flieger F-43 Bicompax


عقب نشینی یکشنبه در مقایسه با سه پادشاه جهان Chronograph


مجله ویژگی های SoHo Stories

تبلیغات

انتخاب سر دبیر

در عمق هر آنچه شما باید درباره Rolex Explorer بدانید Ref. 14270

ساعتهای صحبت با تاد لوین

نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master

فقط به این دلیل که جوانب مثبت ، منفی ، هزینه و تاریخ پراکنده پلاتین است
تولد آتشین و زندگی عجیب ملکه یخی فلزات گرانبها.


JACK FORSTER
17 آگوست 2020
 
 
 

42
تصویر تیتر ، امگا Speedmaster 321 ، در پلاتین.

یکی از اولین خاطرات من درباره طلا نیز یکی از اولین خاطرات من است ، همانطور که در جای دیگری نوشتم. در حالی که طلا نادر - و سنگین ، پرشکوه ، قابل انعطاف و گران قیمت - آنقدر غیر معمول نیست که روبرو شدن با آن یک اتفاق ویژه غیر عادی باشد. من حدس می زنم که برای اکثر ما ، اولین طلایی که تاکنون دیدیم در حلقه عروسی کسی بود. شاید طلای زرد آنقدر خسته کننده نباشد که در طول روزهای طولانی دوران جوانی ناخوشایند من بود ، اما دیدن یک حلقه طلای زرد روی انگشت کسی به دور از تجربه عجیب و غریب نیست. اولین خاطره آگاهانه من از طلا یک Day-Date بود و لحظه ای تعیین کننده در تکامل سلیقه های شخصی غیرمنطقی خودم بود - مقدمه ای محکم و عمیقاً غرق در دنیای تجملات ، که با تجربیاتی از قبیل تقویت شده است. دیدن نمایشگاه گنجینه های سال 1979 از مقبره توتنکنامن در موزه هنر متروپولیتن (و احتمالاً به همان اندازه ، با نمایش های متعدد گلدفینجر).

در مقابل ، من به هیچ وجه چنین خاطره اولیه مشخصی از پلاتین ندارم. حتی نمی توانم به یاد داشته باشم که اولین بار یک شیء پلاتینی را دیدم - این مواد برای مدت کوتاهی از جواهرات و هنرهای تزئینی استفاده شده است ، و به اندازه کافی نادر است که مواجهه با یک جسم پلاتینی یک اتفاق بسیار کمتر است. برای بسیاری از ما ، مگر اینکه بدانید چه چیزی را جستجو کنید ، لزوماً اصلاً فلز سفید را به عنوان پلاتین نمی شناسید. در واقع ، تا همین اواخر اخیر نگذشته بود که من فرصتی برای پوشیدن یک ساعت پلاتین برای هر مدت زمان - همانطور که اتفاق می افتد ، یک لانگ داتوگرافی ، به صورت وام - بود - این تجربه ای بود که به من نشان داد به هیچ وجه نامشخص نیست. تلقین اولیه با وجود این ، در حقیقت امکان عاشق شدن با یک ماده پلاتینی وجود دارد.


Lange Datograf بالا / پایین.

این سؤال گاه به وجود می آید که ما داستانی راجع به ساعتهای پلاتینیوم انجام می دهیم که چرا ساعتهای پلاتین بسیار گرانتر از ساعتهای طلا هستند. آیا افزایش قیمت ناشی از هزینه مواد است؟ در این صورت ، ما انتظار داریم که یکنواختی یا حداقل شباهت در افزایش قیمت ها از یک مارک تجاری به برند دیگر پیدا کنیم ، و با این حال به نظر می رسد چنین نیست. برای ذکر فقط یک نمونه ، یک Patek 5196J با طلای زرد در حال حاضر 20،870 دلار لیست می کند ، در حالی که یک پلاتین 5196P با 37990 دلار لیست می کند - هر دو ساعتهای تنها با ساعت هستند و دارای چند ثانیه نیستند. هر دو از یک حرکت مشابه استفاده می کنند (کالیبر 215) ، اما هنوز ساعت پلاتین 17120 دلار گران تر است ، که نشان دهنده افزایش 82٪ فزاینده (تقریباً) است. پلاتین دیتوگرافی بالا / پایین با 87100 یورو ذکر شده و در طلای صورتی نیز 73،800 یورو است که برعکس ، افزایش فقط 18 درصدی را نشان می دهد. در واچرون کنستانتین ، ساعت مچی زخمی دستی Patrimony در پلاتین 27400 دلار است. همان ساعت ، در طلای صورتی ، 18100 دلار است - تقریباً 51٪ دست انداز.


یک پلاتین و تیتانیوم بلوط سلطنتی بلوط.

حال ، در حالی که ما باید بپذیریم که منطقی کردن هزینه برای محصولات لوکس چیزی از اشتباهات احمقانه است و پاسخ در چنین مواردی به این سؤال که "چرا اینقدر پرهزینه‌تر است" حداقل تا حدی است "، زیرا مردم هستند. مایل به پرداخت ، "من فکر نمی کنم که لزوماً باید آن را ترک کنیم. بنابراین ، آیا هزینه مواد آن است؟ به نظر می رسد این حداقل توضیحی است. نگاهی گذرا به قیمت های پلاتین در مقابل طلا طی چند دهه اخیر نشان می دهد که ، گرچه قیمت هر دو فلز به سرعت افزایش یافته است ، اما آنها نیز بسیار بی ثبات هستند و امروزه معاملات طلا تقریباً دو برابر قیمت پلاتین است. اوضاع تقریباً دقیقاً در سال 2008 معکوس شد ، وقتی پلاتین بیش از دو برابر قیمت طلا تجارت می کرد (اینها قیمت های نقدی هستند ؛ من نمی دانم که آیا آنها مستقیماً در هزینه ها ، در هر سال خاص ، برای سفارش سهام خام واقعی منعکس می شوند یا نه. برای ماشینکاری ، اما منطقی به نظر می رسد که اینگونه باشد - در حقیقت ممکن است تنها نقطه داده منطقی در کل این مقاله باشد). معاملات فولادی حداقل برای دو سفارش بزرگتر کمتر (به نظر می رسد بسته به اندازه سفارش شما ، 904L تقریباً دو یا ده دلار در هر کیلو پیش می رود) و همه ما می دانیم که ساعت های فلزی گران چقدر می توانند بدست آورند ، بنابراین می توانیم فرض کنیم فکر می کنم وقتی حق بیمه ای برای پلاتین پرداخت می شود ، هزینه مواد بیشترین دلیل آن نیست.


لوازم جانبی پلاتین بومی ، همانطور که در معدن کوندور ، روسیه یافت می شود. منبع ، ویکی پدیا.

آیا پلاتین نادر از طلا نادر است؟ حداقل از نظر درصد انبوه نیز اینگونه نیست - طلا در پوسته زمین در حدود 4 وجود دارد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد