ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت مچی ارزان شیک

در این وبلاگ ساعت های مچی ارزان شیک معرفی میشود

ساعت دیجیتالی Gutkaes پنج دقیقه ای

HODINKEE LogoLOG در ورود به سیستم

آخرین

بخش ها

فیلم های

برندها

عکسها

مگازین

فروشگاه



HODINKEE آرم

 

 

 

In-Depth The Classic A. Lange & Söhne Datograf


معرفی The Fortis Flieger F-43 Bicompax



عقب نشینی یکشنبه در مقایسه با سه پادشاه جهان Chronograph



مجله ویژگی های SoHo Stories


تبلیغات


انتخاب سر دبیر


در عمق هر آنچه شما باید درباره Rolex Explorer بدانید Ref. 14270


ساعتهای صحبت با تاد لوین


نقاط مرجع درک Rolex GMT-Master


In-Depth The Classic A. Lange & Söhne Datograf

غواصی عمیق به یکی از بزرگترین ساعتهای سازی مدرن.



پنهینگتون

11 آگوست 2020

 

 

 


یکی از بزرگترین لحظات قبل و بعد از تاریخ شناسی معاصر ، معرفی A. Lange & Söhne Datograf بود که در سال 1999 آغاز به کار کرد ، در دوره ای که تحولات بسیار اندکی در تحولات حکایات وقایع رخ داده است. دیتوگراف بلافاصله نوار حرکات داخلی ، کرونوگرافی سطح بالا را بالا برده و در حالی که از آن زمان به بعد ، کرونوگرافی های داخل خانه haute horlogerie در تعداد افزایش یافته اند ، Datograf هنوز هم یک استاندارد در نظر گرفته می شود که براساس آن می توان سایر وقایع را داوری کرد.



منظره از پشت مسلما زیباتر از جلو است.


هنگامی که A. Lange & Söhne در سال 1994 دوباره در گلشات راه اندازی شد ، بلافاصله شهرت ستاره ای پیدا کرد. اولین دیتوگراف ، پنج سال بعد ، به اندازه کافی وزوز ایجاد کرد که بسیاری از کلکسیونرهای جدید را وارد دنیای لانژ کرد - همه از افسانه ساعت سازی فیلیپ دوفور گرفته تا نماد بسکتبال مایکل جردن.


وقتی دیتوگرافی را راه اندازی و راه اندازی می کنید ، این احساس به شما می خورد و فوراً زیر طلسم آن قرار می گیرید. تأثیر عاطفی دیتوگرافی و تعالی آن را نشان می دهد دلیلی است که فیلیپ دوفور هنگامی که از بن HlymerkEE از بن کلیمر خواسته شد ، دیتوگرافی را از گاوصندوق بیرون کشید ، در بازدید از کارگاه خود در سال 2013 ، آنچه را که وی فکر می کرد بهترین ساعت مچی تولید سریال در است. جهان کلیمر نوشت: "او خود آن را پرداخت کرد و در تحسینش از آن بی پرده است. او می گوید آنچه که این ساعت را بسیار ویژه می کند ، مقدار ارزش اضافی است که در معماری حرکات ، به پایان رساندن و طراحی آن می بینید. این یکی از بزرگترین پسران والای دو جوز است که می گوید بهترین جدول نویسی در جهان آلمانی است. این یک تاییدیه است که لنگ نیز به آرامی انجام نمی شود. وقتی چند سال پیش از ساخت لنج بازدید کردم ، یکی از نکات صحبت کردن آنها Dufour بود قدردانی از کارشان. "



مایکل جردن ، سمت چپ ، با پوشیدن یک لانگ داتوگرافی روی دستبند پلاتین ، 2002. در ابتدا توسطnicoloy در IG مشاهده شد. عکس با احترام ، گتی ایماژ.


و البته ، در سال 2002 ، مایکل جردن مشهور با پوشیدن یک پلاتین داتوگرافی نسل اول با یک دستبند پلاتین تطبیق دیده شد.


لنگ

الهام و تکامل: از ساعت تئاتر گرفته تا Chronograph

از زمان معرفی آن ، دیتوگراف به خانواده ای از مدل ها از جمله Datograph Perpetual و Datograf Perpetual Tourbillon ، و همچنین Datograf Lumen و مدلهای مرتبط مانند سالنامه 1815 2004 در یک انتهای مقیاس پیچیدگی گسترش یافته است و مدل هایی مانند Double تقسیم (همچنین از سال 2004) و Triple Split از طرف دیگر. برای همه مشترک است که قرار دادن زیرنویس های جدول زمانی در ساعت 4 و 8:00 بجای 3:00 و 9:00 همانطور که اغلب در زماننگاری های دو ثبت نام دارد.



مشخصه پنجره بزرگ تاریخ لنگ و دیتوگرافی.


دلیل این امر بیش از آنچه فکر می کنید برمی گردد. دیتوگراف یک زمان سنج پرواز با عارضه بزرگ تاریخ است - نام این ساعت به بعد یک اسلحه از "تاریخ" و "Chronograph" است. هنگام تولد لانژ ، تاریخ بزرگ عارضه امضای آن بود (بسیار پیچیده تر از یک تقویم معمولی ، با بیش از 60 قسمت) که الهام بخش آن از دهه 1800 بود. ساعت دیجیتالی پنج دقیقه ای Semper Opera House در درسدن مشهور است به عنوان منبع ایده برای تاریخ بزرگ در لنگ 1. اما یک ارتباط مستقیم نیز وجود دارد: ساعت ، که در 13 آوریل 1841 نصب شده است. ، در کارگاه یوهان کریستین فردریش گوتکا ساخته شد ، که شاگرد آن زمان کسی نبود جز فردیناند آدولف لانگه ، که می توانست به دنبال یافتن A. Lange & Snehne باشد. F.A. Lange ادامه خواهد یافت تا داماد Gutkaes نیز شود.



ساعت دیجیتالی Gutkaes پنج دقیقه ای در اپرای درسدن سمپر ، از بازدید ما به درسدن در سال 2015.


دیتوگراف ، کالیبراس کرونوگراف Lange195 در داخل خانه Lange را دارد ، حرکتی که بخشی از منظره در حال تغییر است از نظر طرز تفکر علاقه مندان ، جمع کننده ها و صنعت در مورد Chronographs. قبل از اولین آن ، سالهاست که در راه پیشرفت حرکات کلاسیک بلند پایان کلاسیک ، سالهای کمی اتفاق افتاده بود. ما این را تصدیق می کنیم که "وحشت بالا" مترادف "درون خانه" است ، اما از نظر تاریخی ، این درست نیست. نخستین حرکت کرونوگرافی داخلی پاتک فیلیپ ، به عنوان مثال ، CH R 27-525 PS ، فقط در سال 2005 معرفی شد. پیشرفت هایی در کالیبرهای پرکاربردتر مانند Valjoux / ETA 7750 وجود داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد